Khamis, 25 April 2013

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


Siaran Langsung ceramah Pakatan Rakyat <b>di Kelana Jaya</b> <b>...</b>

Posted: 18 Feb 2013 06:29 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Siaran Langsung ceramah Pakatan Rakyat di Kelana Jaya. JM KELANA JAYA 18 FEB: Ceramah Pakatan Rakyat menjelang PRU 13 yang berlangsung malam ini sehingga jam 12 tengah malam di Padang SS5D, Kelana ...

Mat Taib Dayus Sertai PAS Bila Gagal Selesaikan Konflik <b>Di Kelana</b> <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2013 03:06 AM PDT

Muhammad Taib

Selama ini UMNO Kelana Jaya beroperasi tanpa nakhoda. Sepatutnya Mat Taib yang telah memegang jawatan Ketua Bahagian Kelana Jaya memikul tanggungjawab dan amanah dalam melaksanakannya. Namun atas nama hipokrasi dan merajuk KONONnya beliau yang dayus dan pengecut telah melepaskan tugas dengan secara cukup tidak beretika. Kononnya mahu mendalami ilmu agama. Bukankah sebagai Khalifah beliau dituntut dalam agama untuk melaksanakan tanggungjawabnya?

Merajuk dengan sepak terajang politik? Rasanya sepatutnya beliau lebih maklum dan arif dalam hal ini. Semuanya retorik yang penuh muslihat dan kemunafikan. Rupa-rupanya masing-masing mengejar pangkat dan harta. Apabila gagal maka melompatlah katak-katak durjana ini. Maka  Tan Sri Muhammad Muhd Taib hari ini secara rasminya menyertai Pas apabila beliau menyerahkan borang keahliannya kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di ibu pejabat parti itu.

Muhammad Taib

Muhammad yang juga bekas Ahli Jawatankuasa Tertinggi Umno itu menyerahkan borang keahlian Pas pada jam 11.30 pagi dalam satu sidang media khas. Penyerahan itu disaksikan barisan pimpinan tertinggi Pas yang hadir, antaranya Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Haron Din; Timbalan Presiden, Mohamad Sabu; Naib Presiden, Salahuddin Ayub dan Datuk Mahfuz Omar.

Mat Taib merupakan bekas Menteri Besar Selangor ke-11 dan menggalas jawatan itu selama hampir 12 tahun sejak 1986. Beliau juga pernah dilantik sebagai Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah pada 2008, namun Muhammad berkhidmat dalam tempoh yang singkat, iaitu hampir dua tahun sahaja.

Menurut Abdul Hadi, pengisytiharan Muhammad untuk menyertai Pas sengaja dilakukan pada hari ini, iaitu selepas penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) pada Sabtu lepas bagi mengelakkan daripada timbulnya isu beliau mahu bertanding dan jawatan dalam parti.

"Lebih baik pengisytiharan dilakukan lepas penamaan calon bagi melahirkan keikhlasan, jadi tak timbul dia nak jadi calon". Keikhlasan sepatutnya berjuang di landasan yang benar bukannya menyertai part PAS yang sesat lagi menyesatkan.

Rakyat wajib selalu ingat apa yang telah parti PAS lakukan terhadap rakyat Malaysia dan rakyat Mamali khasnya. PAS merupakan parti yang memecahbelahkan umat Islam. Dengan Amanat Haji Hadoi yang songsang telah mencetuskan kebencian dan keganasan dalam diri umat Islam yang fanatik sehingga terjadinya peristiwa Mamali yang kejam.

Rakyat wajib ingat bahawa Mursyidul am PAS Nik Aziz adalah manusia munafik yang telah menghina Allah s.w.t dan Nabi Muhammad s.a.w. Nik Aziz menuduh Allah mencarut dan samseng semata-mata menghalalkan tindakan jahatnya. Nik Aziz k***r*t ini juga yang menuduh kelahiran Rasulullah seperti mamat-mamat yang lain oleh itu tidak perlu kita sambut MAULIDUR RASUL tetapi Nik Aziz dengan bangganya menyambut harijadinya sendiri bersama Karpal Singh.

Islam itu bukan PAS

Hudud PAS Bukan Hudud Islam

Tolak PAS merupakan JIHAD rakyat Malaysia yang beragama Islam

BERSAMA MAZIDUL: PELACURAN TIANG <b>DI PETALING JAYA</b>

Posted: 20 Feb 2013 10:32 PM PST

Jika diperhatikan, banyak tiang telefon dan elektrik juga pokok, kini menjadi mangsa kepada pengiklanan haram. 
Pelbagai perkhidmatan ditawarkan namun menggunakan ruang iklan tidak sah sekaligus melanggar peraturan ditetapkan oleh pihak berkuasa tempatan.
Lihat tiang lampu trafik di Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor ini.
Iklan haram ditampal secara semberono tanpa mempedulikan keselesaan masyarakat memandang.
Saya difahamkan, penguatkuasa Majlis Bandaraya Petaling Jaya, MBPJ, berulang kali menanggalkan iklan terbabit tetapi kemudian ditampal dan diikatkan semula ke tiang.
Syarikat menjual kereta pula tidak terkecuali menggantung iklan di dahan pokok.
Kenderaan dijual berharga puluhan ribu ringgit tetapi masih ingin menggunakan kaedah pengiklanan haram kerana percuma.
[ Klik di sini untuk 'Makan Free' ] 
"Penggantung iklan datang menaiki lori pada siang hari kemudian menggunakan tangga untuk menampal iklan di tiang. Sebilangan mereka turut membuang papan iklan syarikat lain dan meletakkan iklan mereka di tempat paling tinggi sekali," lapor pengawal keselamatan.
Ternyata kini semakin banyak tiang dilacurkan.
Kepada penguatkuasa MBPJ bertanggungjawab, mohon tanggalkan semua iklan haram terbabit.
Saya telah membuat aduan melalui pesanan ringkas kepada pihak berkuasa tempatan itu pada jam 2.28 petang tadi.
Jangan iklan haram sampai ke puncak ...
Bimbang, nanti masyarakat setempat melihat kakitangan MBPJ tidak menjalankan tugas sepatutnya.
Usah menjadi seperti ADUN Kota Damansara, Dr. Nasir Hashim, hanya mendiamkan diri, 5 soalan penting masih belum dijawab lagi, klik di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads