Ahad, 21 Julai 2013

12 di selayang - Google Blog Search

12 di selayang - Google Blog Search


:: Mrs Erry Bercerita ::: Jerebu <b>Di Selayang</b>

Posted: 24 Jun 2013 12:31 AM PDT



Semlm sesi snap2 gmbr jerebu di area perumahan aku.
gmbr diambil pada waktu petang kira2 pukul 2.
memula snap dari rumah aku, tingkat 1.
tak puas hati aku snap pulak dari tingkat atas..
gigih panjat tangga sebab flat aku takde lift.
yela.. nak ada lift apanya 4 tingkat je pun. hihi

tingkat 1 taman wilayah selayang.
view dari tingkat paling atas.. 
kenapa nmpk mcm dah nak senja je ni.. ? ;(
incek hubby pun gigih naik tingkat atas. haha


dari gmbr mungkin tak nampak sangat.
tapi serius berkabus je aku tengok.
pemandangan berjerebu mcm tu cukop merisaukan aku.
nak2 sekrg ni aku dah mula rasa gatal2 tekak, idong...!! uwaaa
jom kita sama2 amalkan doa ni. (copy dari blog rakan2)
ya Allah... Kau turunkanlah hujan...
sesungguhnya hujan itu rahmat yg bisa menghapuskan jerebu ini..!!
hujan bila dah turun tu jangan pula kita mengeluh..
itulah kita, hujan turun kita mengeluh, hujan tak turun inilah padahnya!
owh yer... kat putrajaya jerebu nampaknya lebih terok lagi
tapi tak snap gmbr sebab tak berani nak keluar dari opis ni aih..
jaga kesihatan ye kawan2.. 
harap2 sakit aku ni pun takde la sampai melarat..hurmm..

pecah kaca pecah simen sudah baca harap komen. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads