Sabtu, 12 Oktober 2013

12 di sepang - Google Blog Search

di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


SUEperb MaMa: Wakil Insurans <b>di Sepang</b>

Posted: 18 Sep 2013 07:14 PM PDT

Advertisor
ini namanya betul tau... bukan gurau senda...
namanya hampir sama dgn nama SUEperb MaMa... yg bezanya tak ada ROS jea kat depan...
Pn Su - 10 thn pengalaman dlm insuran...
Wakil agent etiqa takaful
Wakil MMIP (3rd party insurance)
Perbaharui insurance & road tax secara on line
Insurance kerja contractor (wc,car,pl)
Segala Urusan JpJ

sape2 yg pakai kereta... sgt perlukan egent insurans spt Pn Su ni...
setiap tahun kita kena jumpa dia lah utk keje jadi mudah..

SUEperb MaMa buat dgn puan su start mula2 beli kete myvi pd tahun 2007..
Alhamdulillah... takde masalah...
Pn Su akan call atau sms utk ingatkan sue tarikh yg sesuai utk renew insurans dan roadtax kete...

kita kena hati2 dlm memilih egen insurans kereta ni...
ada yg suka letak insurans tinggi...
padahal.. tak guna jugak insurans tinggi2.. sbb nak claim nanti..
kena claim ikut harga kereta semasa... bkn ikut harga yg kita insuranskan..
so, kita kena lantik agent yg sgt boleh dipercayai. spy kita tak di pergunakan..

Pn Su akan bg cadangan utk insurans mengikut market value..
bukan main belasah jea yea...

nak cari kedainya sgt senang...

Anjung vista services & agency
KOSMOPLEKS,BANDAR BARU SALAK TINGGI
SELANGOR

H/P : 013-249 1576
TEL: 0387050969/0132491576



kedainya betul2 depan Agro Bank di Kosmoplek..
satu bangunan dgn JPN Salak Tinggi...

okey... cikidout dulu... sape2 yg tengah cari agent... jgn lupa contact Pn Suzilawati yea..
tata... titi... tutu...

opppttt... sebelum cauuuu dari blog ni...
jgn lupa singgah di rossecouture.blospot.com

Tudung Terkini... Anggun Bergaya... yg sangat gojesss!!!

Shawl Hard Awning
Sue 017-2838 319


tata.. titi... tutu...

Fizo Omar Tunggang Motosikal <b>Di</b> Litar <b>Sepang</b> - MyNewsHub

Posted: 20 Aug 2013 11:51 AM PDT


PETALING JAYA – Pelakon Fizo Omar memperluaskan hobinya sebagai penunggang motosikal berkuasa tinggi dengan menunggangnya di litar Sepang, dekat sini.

Fizo, 28, berkata, dia mula mempelajari teknik berlumba di litar dengan cara yang betul bersama pelumba-pelumba sebenar.

"Saya belajar menunggang motosikal di litar Sepang dengan kawan-kawan saya yang memang seorang pelumba motosikal profesional. Ia hanyalah sekadar suka-suka dan tiada niat saya untuk menyertai mana-mana perlumbaan.

"Apa yang saya dapat adalah satu kepuasan yang berbeza berbanding menunggang motosikal dia jalan raya," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Selasa.

Tambah Fizo, cabaran terhadap aktiviti tersebut iaitu perlu memberikan fokus yang tinggi ketika berada di litar menjadikan dia seorang yang lebih berdisiplin.

"Banyak yang saya belajar tentang teknik berlumba dan perkara paling penting ialah tumpuan yang lebih ketika berada di litar.

"Dengan itu juga ia sedikit sebanyak menjadikan diri saya seorang yang sentiasa peka dan berhati-hati," katanya.

Tambah Fizo lagi, sejak menyertai aktiviti tersebut beberapa bulan lalu, dia meluangkan masa hampir setiap minggu untuk menunggang di litar. – mStar Online

Fizo Omar Tunggang Motosikal Di Litar Sepanghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/08/Fizo-Omar.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/08/Fizo-Omar-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkini

PETALING JAYA - Pelakon Fizo Omar memperluaskan hobinya sebagai penunggang motosikal berkuasa tinggi dengan menunggangnya di litar Sepang, dekat sini. Fizo, 28, berkata, dia mula mempelajari teknik berlumba di litar dengan cara yang betul bersama pelumba-pelumba sebenar. 'Saya belajar menunggang motosikal di litar Sepang dengan kawan-kawan saya yang memang seorang pelumba...

<p style="text-align: justify;">PETALING JAYA - Pelakon Fizo Omar memperluaskan hobinya sebagai penunggang motosikal berkuasa tinggi dengan menunggangnya di litar Sepang, dekat sini.</p> <p style="text-align: justify;">Fizo, 28, berkata, dia mula mempelajari teknik berlumba di litar dengan cara yang betul bersama pelumba-pelumba sebenar.</p> <p style="text-align: justify;">"Saya belajar menunggang motosikal di litar Sepang dengan kawan-kawan saya yang memang seorang pelumba motosikal profesional. Ia hanyalah sekadar suka-suka dan tiada niat saya untuk menyertai mana-mana perlumbaan.</p> <p style="text-align: justify;">"Apa yang saya dapat adalah satu kepuasan yang berbeza berbanding menunggang motosikal dia jalan raya," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Selasa.</p> <p style="text-align: justify;">Tambah Fizo, cabaran terhadap aktiviti tersebut iaitu perlu memberikan fokus yang tinggi ketika berada di litar menjadikan dia seorang yang lebih berdisiplin.</p> <p style="text-align: justify;">"Banyak yang saya belajar tentang teknik berlumba dan perkara paling penting ialah tumpuan yang lebih ketika berada di litar.</p> <p style="text-align: justify;">"Dengan itu juga ia sedikit sebanyak menjadikan diri saya seorang yang sentiasa peka dan berhati-hati," katanya.</p> <p style="text-align: justify;">Tambah Fizo lagi, sejak menyertai aktiviti tersebut beberapa bulan lalu, dia meluangkan masa hampir setiap minggu untuk menunggang di litar. - <strong>mStar Online</strong></p> <p style="text-align: justify;"></p>