Ahad, 24 November 2013

12 di balakong - Google Blog Search

12 di balakong - Google Blog Search


Mencari rumah/flat/apartment <b>di Seri Kembangan</b>/ Balakong/Kajang <b>...</b>

Posted: 19 Nov 2013 11:50 PM PST

Publish date: November 20, 2013 8:10 am
Contact Name: Noor
Price: RM400
Region: Selangor
Location: Seri Kembangan, Balakong, Kajang, Serdang
Phone: 019-6209488
Tags: , , ,

Salam. Saya bujang dan bekerja mencari rumah/flat/apartment dalam bajet rm450 ke bawah. Saya cuma akan tinggal bersama seorang lagi kawan jadi saya perlu rumah sewa dalam bajet yang murah.

Saya perlukan secepat mungkin kerana saya akan berpindah dari Melaka untuk memulakan pekerjaan di Seri Kembangan pada 1 Disember 2013.

Boleh email saya di: deeb.ismail@gmail.com

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads