Ahad, 24 November 2013

12 di beranang - Google Blog Search

12 di beranang - Google Blog Search


My Vitamins Store: PENGEDAR SHAKLEE <b>DI BERANANG</b>

Posted: 14 Nov 2013 10:50 PM PST

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya, Nor Najwa Syuhadah adalah pengedar Shaklee (ID: 1075139) yang sah di Beranang, Selangor. 

Jika anda berminat untuk mendapatkan mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya di talian 017-6685806 (sms/whatsapp) 
email: seindahname@gmail.com 

Saya juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di sekitar Beranang, Selangor.


Untuk kawasan-kawasan lain di Selangor, jangan risau sekiranya anda ingin COD. Itu semua boleh dirunding.

Usah risau sekiranya anda ingin membeli produk-produk Shaklee daripada saya tetapi tidak tinggal di kawasan-kawasan di atas. Saya boleh menghantar pesanan anda menggunakan courier ataupun Pos Malaysia. 

Dengan pembelian produk-produk Shaklee dari blog saya, saudara/saudari akan menerima:
Konsultansi tentang produk secara PERCUMA
Mendapat tawaran istimewa setiap bulan seperti penghantaran percuma* ataupun hadiah misteri *
Bagi pelanggan setia blog ini, anda juga layak untuk mendapat hadiah misteri daripada saya
*Tertakluk kepada terma dan syarat


~ SHAKLEE: Always Safe, Always Work, Always Green~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads