Selasa, 24 Disember 2013

12 di pandamaran - Google Blog Search

12 di pandamaran - Google Blog Search


charles santiago, ahli parlimen dap kelang <b>...</b> - The Flying Kick

Posted: 11 Nov 2013 05:30 AM PST

Pembinaan berhala besar di Pandamaran cuba dijadikan lelucon oleh Charles Santiago, Ahli Parlimen Kelang yang menganggap berhala besar di Pandamaran tersebut sebagai HASIL KERJA SENI YANG MENGKAGUMKAN.

Selama ini, masyarakat Islam tidak pernah membuat rungutan atau menentang sebarang pembinaan berhala atau rumah ibadat masyarakat bukan Islam, tetapi sikap bermegah-megah yang ditunjukkan oleh pemimpin kafir tersebut, nyata sebenarnya bertujuan untuk mengguris perasaan umat Islam dan mencabar kuasa DYMM Sultan Selangor.

Adakah sikap bermegah-megah ini merupakan sindiran kepada kehilangan kuasa orang Melayu-Islam di Selangor setelah orang Melayu-Islam Selangor banyak bertolak ansur untuk menjadikan Selangor sebagai negeri termaju dan terkaya di Malaysia?

Tiada apa-apa yang dapat dilakukan di Selangor lagi nampaknya. Umat Islam dan orang Melayu terpaksa menerima segala jenis penghinaan yang dilakukan oleh kaum kafir kerana majoriti daripada orang Melayu-Islam di Selangor menyokong kuat Pakatan Rakyat.

Umat Islam di Selangor sudah lama membenarkan kewujudan berhala besar untuk Hindu di Batu Caves, gereja Kristian di Bukit Jalil dan kini berhala Buddha di Pandamaran. Cuma masjid terbesar dengan jumlah jemaah teramai dan sentiasa penuh sepanjang masa sahaja yang belum ada... BACA SAMBUNGAN DI SELANGOR CHRONICLE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads