Sabtu, 28 Disember 2013

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Pengedar Vitamin Shaklee Terlaris <b>Di Sepang</b>, Nilai Dan Bangi <b>...</b>

Posted: 24 Dec 2013 09:38 AM PST

Berita baik untuk pengguna-pengguna di Sepang, Nilai dan Bangi. Bagi anda yang bermasalah mendapatkan bekalan vitamin Shaklee di sekitar Sepang, Nilai dan Bangi; anda tidak perlu bimbang lagi kerana anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee sama ada secara pos ataupun cash on delivery (C.O.D.) daripada pengedar kami di kawasan anda iaitu Puan Fatimah Azzahra Ismail. Anda boleh menghubungi beliau atau lebih mesra dengan panggilan Zara untuk COD vitamin Shaklee atau mendapatkan konsultasi percuma di talian 019-3472585.

zarra Pengedar Shaklee Terlaris Di Sepang, Nilai Dan Bangi

Beliau yang mempunyai minat yang mendalam dalam penyusuan susu ibu, tidak lokek berkongsi jika anda ingin bertanyakan tip-tip dan petua penyusuan. Pengalaman menyusukan kedua-dua anaknya secara ekslusif selama enam bulan, menjadikan beliau cukup faham dengan permasalahan yang dihadapi oleh ibu-ibu yang menyusukan anak. Beliau sedia mendengar permasalahan anda berkaitan penyusuan mahupun dan penjagaan kesihatan serta kecantikan.

Beliau yang juga seorang ibu kepada dua orang cahaya mata mula berkenalan dengan Shaklee setelah mendapat anak yang kedua. Menurut beliau sejak mengenali Shaklee beliau mula menemui "new passion" iaitu makanan tambahan (supplement). Beliau mula sedar pengambilan supplement amat perlu bagi membantu seseorang itu menjalani kehidupan yang lebih sihat dan cergas. Lebih-lebih lagi bagi ibu-ibu seperti beliau yang berkerja dan mejadi isteri serta ibu pada masa yang sama.

Alhamdulillah dengan izin Allah dan ikhtiar melalui pengambilan produk penyusuan Shaklee, ibu ini telah berjaya menyusukan anak keduanya selama 1 tahun setengah dan berazam meneruskan penyusuan sehinggalah 2 tahun. Pada pendapat beliau, ibu-ibu perlu memastikan tubuh badan mereka sentiasa sihat dan cergas kerana menggalas beban yang berat iaitu memastikan anak-anak membesar dengan sihat dan ceria. Justeru pengambilan supplement amatlah penting bagi memastikan nutrient-nutrient penting dalam tubuh sentiasa mencukupi.

i love breastfeeding keychain p146218507644707333xzks7 400 Pengedar Shaklee Terlaris Di Sepang, Nilai Dan Bangi

Pengedar Shaklee Di Sepang, Nilai dan Bangi

Kesan daripada permintaan yang tidak putus daripada pengguna produk Shaklee di sekitar Sepang, Nilai dan Bangi, beliau sentiasa memastikan ready stock di rumah beliau mencukupi untuk penghantaran melalui pos ataupun COD. Sebagai seorang pengedar dan juga pengguna produk Shaklee, beliau amat menitik beratkan permasalahan dan kepuasan setiap pelanggan yang berurusan dengan beliau. Justeru, beliau akan sentiasa melakukan "follow-up" dengan setiap pelanggan beliau yang sedang menggunakan produk Shaklee.

Berminat??? Hubungi beliau sekarang!!!

FB : Fatimah Azzahra Ismail

Call/Whatsapp: 019-3472585

Fanpage : Kedai Vitamin Ku

Email : fatimahazzahra05@yahoo.com

pixel Pengedar Shaklee Terlaris Di Sepang, Nilai Dan Bangi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads