Khamis, 20 Mac 2014

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


MMI : Dong Zong Minta 100 Ekar Tanah <b>Di Sepang</b> !! Nak Bagi Ka ??

Posted: 19 Feb 2014 04:05 PM PST

Dong Zong , Persatuan rasis paling bongkak dan kurang ajar yang pernah MMI jumpa.Banyak perkara puak-puak cauvinist ni buat dan selalunya bila bab kena batang hidung puak depa akan senyap menikus diam macam tak ada lidah.
Tapi bila bab kepentingan sendiri dan melibatkan puak cauvinist bukan main lagi melalak sana sini !!
Kini sempena PRK Kajang, mereka membuat tuntutan lagi kepada kerajaan, 100 ekar tanah di sepang untuk di bangunkan kampus baru kolej new era.
Persoalannya apa istimewanya kampus itu kepada rakyat? 
Apa manafaatnya kolej itu kepada orang melayu?
Apa hebatkah sangat mereka menuntut tanah sebesar itu dari kerajaan untuk membina sebuah kolej yang hanya menguntungkan sebelah pihak sahaja? 
Ingat lagi dak 83 perkara tuntutan suqiu? Tidak satu pun dalam 83 tuntutan itu menguntungkan umat Islam dan orang melayu, dikatakan di kolej itulah tuntutan itu di meterai bersama-sama dengan 11 pertubuhan cina yang lain.
Mereka juga pernah menuntut supaya kerajaan melalui kementerian pelajaran mengiktiraf peperiksaan UEC yang mereka reka sendiri, dengan memberikan laluan terus kepada pelajar yang memiliki sijil itu masuk ke ipta walaupun ada di antara pelajar itu tidak fasih dan tahu menulis dalam bahasa kebangsaan.
Ingat Kajang adalah markas dong jio zong dan dong zhong, kolej new era adalah tempat mereka mengkaderkan anak-anak muda cina supaya membeci kerajaan Melayu UMNO/BN.
Kepada YAB PM Tolong jangan layan puak-puak ni !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads