ads

Rabu, 14 Mei 2014

12 di ampang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Mama Miraki: Pelajar Dikhuatiri lemas terjatuh longkang <b>di Ampang</b>

Posted: 16 Apr 2014 07:27 AM PDT

Pukul 4.30 petang dapat wassap dari Family Group...SIL kata ada pelajar sekolah terjatuh ke dalam longkang dan dikhuatiri lemas sebab hanyut ke sungai...zupppp...berderau darah....terus terbayang anak2 sendiri. Kejadian di Kg Melayu Ampang...bersebelahan dengan Taska SIL..a.k.a taska tempat Amir.  
Menurut SIL...kanak2 berumur 11 tahun ni sedang  dufuk di bus stop sementara tunggu mak dia dtg ambil. Dalan masa yg sama ada sekumpulan kanak2 sedang bermain takraw..entah camana bole takwar bole melantun ke longkang kat teoi bus stop tu....so seorang kanak2 ni nak menolong  ambilkan bola tu..dan sekelip mata dia tergelincir ke camana..terus di bawa arus masuk ke sungai. Masa kejadian..hujan lebat dan air sungai sedang naik....
SIL yg sedang tengok air sungai naik..manalah tau kot2 banjir terkejut namoak sekumpulan kanak2 menjerit2 nama kawan dia dan mintak tolong.. 
Lokasi kejadian....sebelah sekolah....dan sebelah Taska... Semoga ditemui dengan selamat....

Menurut ceritanya..sepatutnya petang ni oelajar2 afa xtvt Koko..tapi disebabkan hujan xtvt koko dibatalkan...so kanak2 ni pun main2 lah sesama sendiri agaknya....

Ni pemandangan masa mama balik kerja...nak ambik Amir kat Taska...memang sesak... Tak nak menambahkan sesak..cepat2 lalu dan terus balik rumah... Operasi mencari diteruskan di malam hari... Tugas bomba tak kira dimana dan ketika...dan apa jua situasi...Syabas Bomba... Gigih..operasi mencari dan menyelamat... Semoga dipermudahkan urusan p3ncarian kanak2 malang tersebut. Buat kedua ibubapa dan keluarganya...harap bersabar dengan dugaan....

Sehingga 10.30 malam..mangsa masih helum ditemui...

Nota : Kredit foto pada anak sedara ku Ar Nur Zahida....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved