ads

Sabtu, 25 Jun 2011

12 di jeram - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


Mandi <b>di Jeram</b> Linang | MooN - Keyz World™

Posted: 17 May 2011 08:39 AM PDT

Setelah puas berehat di rumah.. aku dengan kawan2 aku pergi ke Hutan Lipur Jeram Linang, Pasir Puteh, Kelantan... Haha.. Sudah lama tak pergi kat sana... seingat aku... kali terakhir aku pergi sana adalah 3 bulan lepas.. huhu... best siot, tempat tu sejuk... air terjun 4 tingkat... walaupun pergi hari sekolah... tp masih juga ramai yg datang... 15/5/2011... aku, delan dan ilham pergi mandi di Jeram Linang...

 Ini adalah member aku Adlan..satu kelas dulu... dia dah ada awek skarang.. jeles aku..

 Ha.. ini la.. air terjun tu... aku ambik gambar sebelah tepi jew... jadi tak nampak jelas sangat la... 

I'm sory

 Ini kawan aku Ilham.. dulu gemuk.. skarang kurus dia plak drpd aku.. Kami pergi cini bertiga jew...

ceh... posing maut... ini lah..aku.. lama bebeno rasa x ambik gambar macam ni.. haha... malu ciot..

gambar yg menjadi controversi di fb..

Ahhh... Aku tak peduli... waktu masa tu pun dah pukul 1 ptg... tunggu apa lg... kami terjun r ... mandi.. air yg sejuk dan nyaman... hilang semua msalah bila mandi kat sana... Hope esok dapat prgi lg.. dengan member yg lain... Anyway... thanks yup.... sebab sudi ajak aku.. g mandi Jeram Linang...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved