Sabtu, 25 Jun 2011

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


LIAN PADUKAN LAKSAMANA: Lagi Banjir <b>di</b> Pusat Latihan LP <b>Kelana Jaya</b>

Posted: 17 Jun 2011 09:43 PM PDT

Bismillahirahmanirahim,

Saya tiba agak lewat semalam selepas selesai urusan kerja.Tiba di Kelana Jaya lebih kurang jam 11 malam.Setibanya saya digelanggang saya amat terkejut dengan kehadiran yang amat diluar kebiasaan..Alhamdulillah meriah kembali..

Ramai rakan2 datang bertamu menghalus permainan disini.Antaranya Cikgu Tokppin yang hanya mengiring anak2 muridnya dari SMART Dojo(Rawang),Ali Tocang & Geng serta rakan2 pelatih baru( dh 3 4 kelas jugaklah) dr kontigen Hong Leong Bank..amat terkejut & terharu semasa ketibaan saya disana,saya bertemu sua dengan guru Lian Padukan saya yang pertama iaitu Yang Dihormati Cikgu Nur Azhar dari gelanggang Kapar.rasa nak menitis airmata kerana amat lama kami tak bersua.Perasaan rindu kepada beliau terubat.Maafkan saya bersama adinda yang lain2 Cikgu Azhar kerana terlalu lama kami tak ke Kapar.Insyallah dengan program yang dirangcang kemudian akan terhapus lah hutang2 lama diharapkan..

Seperti biasa Dr. Din a.k.a amat bertenaga dalam penyampaian teknik2 buah gelanggang dan street (jalanan)..beliau sentiasa pemurah dalam menyampaikan ilmu..

Setelah tamat kelas latihan,seperti biasa kami bersantai sambil menikmati supper menu "Nan Cheese Garlic" c/w Ayam Tandoori payat..hahaha..Banyak juga gambar2 yang telah diambil oleh kekanda saya,saudara Nasrul a.k.a Cikgu Ha Lurus.Saya berharap semoga kehadiran seperti ini akan berkekalan..Insyallah

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads