Isnin, 6 Jun 2011

12 di kapar - Google Blog Search

12 di kapar - Google Blog Search


Suara Baru Pemuda <b>Kapar</b>: Aktiviti Sepanjang Minggu <b>DI</b> PARLIMEN <b>KAPAR</b>

Posted: 05 Jun 2011 06:16 PM PDT






Telah selamat berlangsungnya dua kejohanan sukan oleh Pemuda UMNO Bahagian Kapar dan Pemuda UMNO Cawangan Serai Wangi iaitu:

Kejohanan Futsal Pemuda BN 1 Malaysia Bahagian Kapar telah berjaya menghimpunkan hampir 700 belia berbilang bangsa berumur 20-40 tahun di seluruh parlimen kapar... Kejohanan yang diadakan di Arena Futsal Gadong ini telah dijurai oleh WANTED FC dari Sungai Pinang.

Selepas Ucapan Perasmian Oleh Yang Mulia Ungku Salleh Ungku Jamal , Ketua Pemuda BN , Satu Perlawanan Persahabatn telah diadakan antara Pemuda BN Kapar dan BN Bahagian Kapar yang telah membakar semangat para peserta.

Manakalah di Bukit Kapar pula kejohanan Bola Sepak 9 Sebelah telah berjaya mengumpulkan 30 buah pasukan sekitar dun meru ... kejohanan yang menawarkan Hadiah berjumlah RM2000.00 ini telah dirasmikan oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kapar ..Tuan Haji Roslee Abdul Hamid, merangkap Setiausaha Pemuda BN Selangor.

Kejohanan Tersebut telah dimenangi oleh Pasukan Majlis Perbandaran Klang hadiah telah diasampaikan ketua Pemuda UMNO Bahagian Kapar.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads