ads

Ahad, 12 Jun 2011

12 di rawang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di rawang - Google Blog Search


PAUHatsu!: PAUHnews: Bayi Dalam Kotak Sampah <b>Di Rawang</b>

Posted: 02 Jun 2011 10:02 PM PDT

Ianya seperti bermusim, bila seorang bayi dibunuh, dibuang, didera, makan dalam bulan tersebut akan ada kejadian yang berturutan berlaku tentang perkara tersebut. Seperti ada pakatan dari persatuan  ibu, bapa dan penjaga durjana yang melaksanakan kegiatan tidak berperikemanusiaan tersebut.

Minggu ini saja dah berapa orang bayi yang dianiaya. Itu yang diketahui. Yang tidak disedari entah berapa lagi insan kerdil tersebut yang terseksa.

Berikut adalah petikan berita dari akhbar Harian Metro hari ini 3hb Jun 2011 bertajuk "Bayi dalam sampah".

GOMBAK: Hanya sehari selepas seorang bayi lelaki baru dilahirkan maut akibat dicampak dari tingkat lima pangsapuri, seorang lagi bayi menjadi mangsa kekejaman apabila dibuang dalam ruang membuang sampah sebuah rumah teres di Taman Pelangi, Rawang di sini, semalam.

 Bagaimanapun, bayi lelaki yang juga baru dilahirkan dan masih bertali pusat itu terselamat daripada maut apabila dia ditemui pemilik rumah berkenaan ketika mahu membuang sampah pada kira-kira jam 9.30 pagi.

 R Punitha, 25, berkata ketika baru keluar rumah untuk membuang sampah, dia sempat melihat dua wanita menunggang motosikal meletakkan sesuatu di ruang membuang sampah di depan rumahnya.

 "Saya nampak sendiri dua wanita yang menunggang motosikal meletak sesuatu di depan rumah saya. Saya sangka mereka membuang sampah dan saya kurang senang dengan tindakan mereka kerana tempat itu kawasan persendirian.

DI SINI...Punitha menunjukkan tempat bayi yang dijumpai dalam tempat buang sampah rumah.


 "Saya membuka pintu pagar dan menjerit ke arah mereka, namun kedua-dua wanita itu segera memecut laju," katanya ketika ditemui Harian Metro di rumahnya, semalam.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved