Khamis, 23 Jun 2011

12 di semenyih - Google Blog Search

12 di semenyih - Google Blog Search


100penulis: Jom naik bukit broga <b>di Semenyih</b>!!

Posted: 19 Jun 2011 08:57 PM PDT





Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....


kali ni Jaa nak share satu tempat yang rasanya sudah ramai yang pernah pergi dan naik ke sini terutamanya bagi yang cintakan keindahan alam sekitar dan sukakan sesuatu yang baru..ya, jaa hanya pernah sekali ke sini dan memang sangat best, rasa macam nak pergi lagi..insyallah kalau ada masa bolehlah berkunjung ke sini bersama rakan- rakan dan keluarga..




jalan untuk naim bukit ini senang sahaja, jadi tidak perlulah risau cepat penat dan sebagainya...pemandangan dari atas memang sangat cantik dengan ketinggian 390 meter dan 1279 dari arah laut...bukit ini terletak di Semenyih dan hanya memerlukan kira-kira 5 minit dari university of nottingham kampus semenyih.Jom beramai-ramai ke sini dan paling best bila dapat tengok matahari terbit dari atas bukit..very nice :)



ini adalah beberapa gambar yang jaa ambil sendiri menggunakan kamera handset sony ericcson biasa..










sangat suka dengan gambar ini..cantikk =D





cantik kan??tunggu apa lagi...

jangan lupa bawa kamera untuk ambil gambar dan mengabadikan kenangan di sana..memandangkan pemandangan sangat cantik, amatlah rugi jika tidak bawa kamera...bawalah air sekadar 1liter pun cukuplah seorang sekadar melepaskan dahaga dan kalau nak bawa makanan pun boleh..kalau boleh elakkan berseluar pendek kerana lalang boleh menyebabkan kaki kita mungkin gatal dan calar..




Mengenai Penulis Entri Ini :
jaa64 juga penulis untuk blog Jaa's Story. Anda boleh mengikuti beliau di sini pada setiap Isnin dan di Twitter. Untuk membaca semua hasil penulisan beliau di blog 100penulis.com, anda boleh klik label jaa64. Entry terbaru di blog beliau ketika ini ialah bersabarlah duhai hati...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads