Khamis, 16 Jun 2011

12 di sungai burong - Google Blog Search

12 di sungai burong - Google Blog Search


Umno Terdesak Untuk Rampas Kuasa <b>Di</b> Negeri <b>...</b> - PKM <b>Sungai Burong</b>

Posted: 12 May 2011 10:13 AM PDT

13 05 2011

Jalan Jepun, 12 Mei    :    Ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Pusat, Haji Mohamad Sabu, mengigatkan seluruh jentera PAS supaya bersiap sedia untuk menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13 yang dijangka akan diadakan pada tahun ini.

Umno akan melakukan apa sahaja bagi merampas semula negeri Selangor dari Pakatan Rakyat (PR), bagi Umno, menguasai Selangor adalah penting kerana negeri ini mempunyai pelbagai hasil negeri.

Beliau berkata demikian sewaktu berucap dalam pelancaran jentera PRU peringkat Dewan Negeri (DUN) Sungai Burong  di Kompleks PAS DUN Sungai Burong (KOMPAS). Dalam program tersebut, setiap Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampong (JKKK) dalam DUN Sungai Burong telah diberikan Bendera PAS sebagai gimik pelancaran jentera pilihan raya peringkat DUN.

Beliau juga berkata, tindakan terdesak Umno bagi merampas kuasa di negeri Selangor juga jelas kelihatan dengan tindakan mereka mendaftarkan secara beramai-ramai pengundi yang berasal daripada Sabah untuk mengundi di Shah Alam. Selain itu mereka turut mendaftarkan rakyat asing sebagai pemilih dengan memberi kad pengenalan.

Turut hadir ialah Timbalan Yang Dipertua PAS (YDP) Kawasan, Drs Mohd Rashdi Deraman, yang juga Pengarah JPrD Sungai Burong, Naib YDP PAS Kawasan, Haji Misran Serman, yang juga Pengarah JPrK Tanjong Karang, Setiausaha PAS Kawasan, Nor Az Azlan Ahmad, Pengarah JPrD Permatang, Haji Miskon Misani dan lain-lain.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads