ads

Khamis, 28 Julai 2011

12 di semenyih - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di semenyih - Google Blog Search


storyofsuri-2: nikah cousin mama <b>di semenyih</b>

Posted: 24 Jul 2011 07:20 PM PDT

sume keje cam berat buntut nak buat...
tekak aku ni memang mual2...
dah 10 minggu ni...lagi 2 minggu harap2 sume nyer ok...
meh layan gambar seciput ..
aku skrang jadi blogger paling pemalas dah skrang...
first2 tgk gambar suri...
habis sume kutuk suri gemuk...
janji mama nak anak mama sehat walfiat..

hari tu..diorang bertunang n nikah jer..
semoga jodoh korang kekal sehingga ke akhir hayat yer ngah...

akutak masuk dalam pun tgk orang bertunang n nikah..
cuaca panas giler..bertambah lak badan aku asyik dalam keadaan panas...
kl-semenyih tu...dah ler jauh kan...
budak atas ni tgk confuse..
suri n papa dia asyik tergelincir jer..
nasib aku pakai croc..tak licin okkkkkkk

aku jamin gambar ni suri yang snapkan..
sejak aku malas nak bergambar2 ni..
memang suri yang rajin ambik gambar..
muka papa yang tadah muka utk suri snap gambar..
sebenarnya papa dia layan suri jer tu..
muka dah letih dah sume...

dua2 ni permata hati saya...
nnti tahun depan bertambahlah permata hati saya..

last but not least..hahaha
muka mak buyong pemalas...
siap cakap..rasa nak bukak baju jer..panas giler hari tu..
dah ler ai berbaju kurung..ahaks...
p/s: summary nyer..majlis sume berjalan baik..ramai2 konvo best..sampaikan aku yg dok kl yang asyik makan buah langsat nak sampai semenyih..(sesat lah wei)...hehehe...
malam tu konvoi 3 kete g uptown danau kota...makan kat mali's corner..sedap giler nasi lemak...then lepak uptown jalan2 sampai 1 pagi..giler mak buyung...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved