Jumaat, 22 Julai 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Penonton: <b>Shah Alam</b> Exciting Race 2011 - Winners

Posted: 22 Jul 2011 12:19 AM PDT

Date: 16 Jul 2011
Venue: Shah Alam
Pada penganjuran tahun keempat ini para peserta telah bermula dari Dataran Shah Alam dan laluan atau 'route' pertandingan  adalah di sekitar Shah Alam. Shah Alam Exciting Race adalah merupakan satu pertandingan yang unik dan memerlukan kekuatan mental dan fizikal selain peserta harus mempunyai strategi untuk melaksanakan tugasan yang akan diberikan pada setiap peringkat. Setiap kumpulan akan menaiki sebuah kereta dan akan diuji kehandalan dalam aspek IQ, EQ, PQ, dan SQ.
Para peserta juga diberi peluang untuk menoreh getah, memberi kuda makan, selain itu mereka juga diuji mengangkat air mengelilingi Taman Tasik Shah Alam dan juga membuat persembahan.  Selain daripada itu para peserta juga dikehendaki membeli bahan-bahan untuk memasak ikan stim dan memasaknya sendiri dengan menggunakan kreativiti masing-masing. Hadiah kepada para pemenang telah disampaikan oleh Yang Berusaha Timbalan Datuk Bandar Shah Alam, Tuan Mohtar bin Hani. Details here

 Shah Alam Close Category
Champion - Kerinks group, 1 runner up - Sempoi Jer group, 2nd runner up - Ape Pun Tak Boleh group
Champion - AD Crew group, 1st runner up - Bangi group, 2nd runner up - Three Stripes group
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

dinner kfc <b>di shah alam</b> | Beautilicious

Posted: 21 Jul 2011 05:38 PM PDT

yong sampai kl dalam 8 malam gitu la tadi. sampai je pakngah yong terus amik yong then bawak p shah alam untuk jumpa customer.sambil jumpa tu sambil makan la kan sebab kami jumpa customer di kfc. dapat la makan kfc malam ni. tapi rindu nasik la hahaha

pas p shah alam, kitorang gerak ke subang dan serdang. da siap semua dalam pkol 12 baru sampai rumah. sampai je rumah kami semua terus siapkan barang-barang yang akan dijual lusa. lega bila semuanya selesai dengan baik. harap-harap booth kami akan mendapat sambutan la nanti.

now dah lepak atas katil.. selamat malam ya. esok tak tahu apa plan lagi. semoga dapat menjalani hari esok dengan tenang. amin.

Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads