ads

Isnin, 29 Ogos 2011

12 di bandar sunway - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Iftar kat Rest Murni&#39;s Discovery <b>Bandar Sunway</b> - comot

Posted: 24 Aug 2011 09:33 PM PDT

Salam korang dan selamat menjalani ibadah berpuasa bagi hari ke 25 ok..Ok ape yang ako nak share kali ini adalah segala mengenai makanan yang ako dah berjaya hadap dan cuba habiskan..ok walau hakikatnya ako bukan lah seorang kakie makan yang havoc tentang makanan, bagi ako hanya suka mencuba merasa dan seterusnya menilai dan takkan la plak ako makan sampai perut ako sentap hingga akhirnya ako terpakse berjalan seperti orang mengandung 4 bulan..camtu??..

So destinasi kali nih ako telah ke Bandar Sunway di atas jemputan " wah kelas ko jah" cam iklan Ribena kan kan..??

Ok ko search jerw nama die nih kompom akan jumpa lah..

Apa yang telah ako cuba merasa kat restoran nih adalah

LILY SPECIAL RM6.00

Ok sila ampun segala menu kat bawah nih termasuk dalam pakej buffet yang telah di bayar oleh?? RM25 seorang..adakah ia berbaloi???

Lauk berat yang ako dah hadap..sila maafkan nak komen nih..ikan kembong die cam semalam punya ok..ayam merah die cam kayu keras dowh..siap nak keluar lompat dari plate ako..kuah kicap..tah hape2 tah..xtau nak ngomel, telur puyuh lemak..ciss pantang tul masak lemak xpedas.. (keseluruhan komen ako adalah kurang sedap..)

Hah bab kuih dan ayam chiken chop yang ako xleh blah tuh xda lak sos blacpapper..ako xsempat nak cedok dah kering lah mangkuk kuah tuh..so ako ngn rase kekesalan yang teramat menyentap ayam tuh semata2 tanpa kuah..apa rase??erm rase ayam jela..dah nama pun ayam chop kan..miahahahah..bab kueh lah yang puding putih gebu dah belang2 itam ala2 cincau tu ..cam badan lembu pun hado (ok sila lupakan nanti ingat daging xleh makan lak ako) sangat sedap wooo sebab ako suka makanan yang kurang manis sebab ako dah cukup manis untuk itu dan paling penting adalah dapat elakkan dari dapat penyakit hokey..

Ini juadah pembuka yang sememangnya sampai lebam xlaku dan xda sape yang nak usik..ako je yang rembat 2 potong tembikai nih ekekek..

Sate omaingaih.....xsedap lansung dahla masin sate lak kedekut tul kurus kering kerempeng ala2 badan ako nih hah nak makn xnikmat..sbb harus jugak ko makan 10 cucuk baru terjadiknya tahi gigit..(dapat bayangkan x berapa cinoneknya sate die) kuah die agak masin..adeii tukang masak nih terlalu pemurah ngn serbuk garam hape..erm..totally my comment r not worth..

Gulai lemak ketam..ish hendon masak pun tau pedas ini ape org yang masak xpedas lansung ako kurang berminat da..xpe lah stakat ini yang ako sempat merasa yang lain ako xnak komen sebab memang ramai yang cakap kureng ok..(bagi ako lak mayb the chef have their own reason y masak camtu punya rasa..sebab puasa kot..kan kan)

lepas kenyang lebam ako bergambar sakan la plak ok..

makan ko sambil layan FB boleh..alah pe da hal dah tu mmg habit ako suka snap ape yang patut..sampai da yang snap gambar ako pun ako xperasan

si Mira aka Son o so'on ekekek

anak tuan zaini

wif aisyah aka Aloya

kak biha wif her daughter's ieman sweet iman ok

tu dia..die mai da mai da..miss photogenic Qaseh..

ngan cik zurai aka yai

da lovely one my Izyan liyana..kawan diet baru...ekekek

P/s :  Apa apa pun yang best sebab sume dapat berkumpul dan beramah mesra walau ada segenlintir ako xberapa nak mesra atas sebab ako pun xkenal dorang stakat senyum kambing slalu ako sumbangkan ok..so..apa yang buat ako suka sangat adalah suma berkumpul dan bersuka dan riang ria ala2 cuti xskolah ok..

Ok lah ape yang ako dah mengarut nih pe2pun layan seyh..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved