ads

Jumaat, 7 Oktober 2011

12 di ulu yam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


mandi <b>di ulu yam</b> | OpPeRs-GaNgStA

Posted: 25 Sep 2011 07:47 AM PDT

DSCN0595hari ni aku g madi di ulu yam ngan kekasih hati.. asyik duk umah jer.. x de projek nak wat…aku pon pegi la ke ulu yam untuk menyegarkan badan…walaupun masa nak kua dari rumah hujan…kita org dengan selamba jer pegi…sampai kat ulu yam x de ujan pon..panas ada la..

aku pon pegi la kat port biasa kita org mandi tu…kat p2..punya la ramai org…keter parking pon byk..nasib baik aku nampak parking 1 kosong kat depan gate ulu yam lg tu.

aku pon pegi la kat pondok tu kena bayar rm2..satu kepala rm1 2 kepala jadi rm2..lepas dah cari port baik punyer…kita org pon mandi..DSCN0597

lepas selesai mandi…kita org pon besiap la nak balik umah..

dalam pejalanan nak balik..ada kemalangan pulak DSCN0622ni amik dari dalam keter jer ni…malas nak turun…pasal pemandu dia aku tgk ok jer…

keter dia jer x ok…. terus bwk aku bwk pelahan2 jer keter..kang jadi mcm org tu pulak…naik divider tu..huhuhu…

tu jer ar citer aku untk hari ni:D…chowzzz

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved