Rabu, 8 Februari 2012

12 di balakong - Google Blog Search

12 di balakong - Google Blog Search


RG2011 IKLAN : RUMAH UNTUK DISEWA <b>DI BALAKONG</b>

Posted: 16 Nov 2011 06:54 PM PST

Salam untuk semua,

 

Sesiapa yang mencari rumah untuk disewa di Taman Impian Ehsan, Balakong (Apartment Rakyat) RM300.00 sebulan , boleh menghubungi saya di No. Tel: 012-6654507.

 

Salam

     

 

 

 

 

 

 


Gold Heart Swan: Facial percuma <b>di Balakong</b>

Posted: 19 Dec 2011 08:20 PM PST

Malam tadi saya berpeluang berkongsi apa itu Mary Kay dengan seorang tenaga pengajar spa Islami. Dia wanita yang menarik sekali serta sangat berilmu dan berpengalaman dalam dunia kecantikan kuku, waxing dan sebagainya.

Ketika saya berkongsi cara bagaimana memberi layanan facial kepada diri sendiri, saya juga sempat belajar benda baru. Terutamanya ketika mengurut bahagian hidung. Kita sebaiknya mengurut hidung ke atas juga, sama seperti seluruh bahagian muka.

Ketika saya berkongsi cara mengurut bahagian muka, baru dia tersedar wajah sendiri pun perlu diurut sebagaimana mengurut wajah orang lain.

Saya gembira sekali kerana kami berpeluang bertukar-tukar ilmu jadi masing-masing dapat mengaplikasikannya demi faedah bersama.

Seperti biasa, saya menggunakan Mary Kay sebagai landasan menyampaikan dan berkongsi ilmu. Semoga Allah merahmati karier saya sebagai perunding kecantikan bebas.

Jawatan Kosong administrative assistant <b>di</b> Majlis Perbandaran <b>...</b>

Posted: 14 Oct 2011 12:25 AM PDT

Closing date 21 Oktober 2011

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara malaysia (keutamaan kepada warganegara selangor) berumur tidak kurang dari 18 tahun dalam iklan:

1.administrative assistant

Complete advertisement relating this post

Jawatan kosong di MPKJ

Borang permohonan jawatan

Incoming search terms:

  • jawatan kosong di kajang 2012
  • kerja kosong kajang 2012
  • jawatan kosong admin 2012
  • jawatan kosong kajang 2012
  • kerja kosong di balakong
  • jawatan kosong admin assistant 2012
  • kerja kosong di balakong 2012
  • jawatan kosong di balakong 2012
  • majlis perbandaran kajang jawatan kosong 2012
  • jawatan kosong mpkj 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads