Rabu, 8 Februari 2012

12 di sungai burong - Google Blog Search

12 di sungai burong - Google Blog Search


Sokongan Kaum Cina Penting Untuk <b>...</b> - PKM <b>Sungai Burong</b>

Posted: 14 Jan 2012 08:42 PM PST

15 01 2012

Tanjong Karang, 15 Jan    :    Sempena dengan ketibaan Tahun Baru Cina yang akan di sambut tidak lama lagi, pihak Pusat Khidmat Masyarakat (PKM) Dewan Negeri (DUN) Sungai Burong sekali lagi mengadakan majlis penyampaian sumbangan kepada masyarakat cina yang diadakan di Dewan Dato' Hormat Tanjong Karang.

Seramai lebih 200 orang warga emas dan kurang berkemampuan telah menerima sumbangan berbentuk  hamper yang berisi barangan keperluan harian untuk digunakan semasa sambutan Tahun Baru Cina. Penyampaian tersebut telah dilakukan oleh Pegawai Penyelaras DUN Sungai Burong, Drs Mohd Rashdi Deraman.

Di dalam ucapannya, Mohd Rashdi, mengucapkan terima kasih diatas sokongan yang telah diberikan oleh masyarakat cina kepada Kerajaan Negeri Selangor yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat (PR) sejak tahun 2008 yang lalu.

Beliau juga mengharapkan supaya masyarakat cina terus memberikan sokongan yang berterusan kepada PR terutamanya dalam Pilihanraya Umum (PRU) akan datang. Walaupun bilangan pengundi Cina tidak ramai di DUN Sungai Burong, tetapi sokongan dari semua kaum amat perlu dalam mempertahankan kerajaan Negeri Selangor dalam PRU akan datang.

Hadir salam dalam program tersebut ialah Yang Dipertua (YDP) PAS Tanjong Karang, Ustaz Mohamad Judi Sarjo, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pengurusan DUN (JPD) Sungai Burong, Ahli Majlis, Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS), Nor Az Azlan Ahmad, yang juga Setiausaha PAS Tanjong Karang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads