Ahad, 9 September 2012

12 di paya jaras - Google Blog Search

12 di paya jaras - Google Blog Search


KHIDMAT MERU: SEMARAK KASIH RAMADHAN <b>DI PAYA JARAS</b>

Posted: 30 Jul 2012 05:22 PM PDT









Program Semarak Kasih Ramadhan anjuran bersama Akhbar Harakah, Lajnah Kebajikan Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor dan Dewan Muslimat Pusat telah diadakan di sebuah Dewan Orang Ramai DUN Paya Jaras.
Selain dari Pesuruhjaya Pas Negeri Selangor, YB Dr Abd Rani bin Osman, Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, YB Siti Zailah bt Mohd Yusof juga hadir bagi meriahkan lagi majlis tersebut.
Ustazah Siti Maryam selaku Ketua Lajnah Kebajikan BPPNS berharap majlis penyerahan sumbangan dana dari Harakah dan makanan berhasiat dari Pas Negeri Selangor itu dapat meringankan bebanan kumpulan fuqarak dan ibu tunggal yang hadir sebagai penerima sumbangan pada petang itu.

Freedom,Reality & Colourful Of Life: Kenduri Rakyat <b>Di Paya Jaras</b> <b>...</b>

Posted: 09 Jun 2012 08:56 PM PDT

Meriah... itulah yang dapat digambarkan oleh penduduk Kampung Paya Jaras Hilir dan kawasan sekitarnya.Kenduri bersama rakyat dari Kepimpinan Barisan Nasional bermula seawal jam 8.30 pagi-6.30 petang.Antara aktiviti ialah gubahan & masakan,gunting rambut percuma,street soccer,bolasepak bersama veteran Selangor & artis,sukaneka dan bermacam-macam lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads