ads

Khamis, 13 Disember 2012

12 di tanjung karang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


Tapau Cendol Durian Borhan <b>di Tanjung Karang</b>... - hanismile always

Posted: 20 Sep 2012 09:20 PM PDT

Kalau nak balik ke Pantai Remis, memang kami suka ikut Kuala Selangor-Teluk Intan. Dan bila lalu je Tanjung Karang terus bagi hint kat Abah supaya singgah kat kedai Cendol Durian Borhan...mesti sedap Cendolnya sebab orang penuh je (Bila time kami lalu la)...tapi sedih..tak pernah nye singgah
Abah bgtau dia ada terbaca dalam satu akhbar tentang Cendol Durian Borhan ni..katanya...takpe, lepas ni kita singgah ye...
Lepas raya hari tu masa kami nak balik Kuala Langat (dari Pantai Remis), Ummi ajak Abah singgah tapi memandangkan ramai orang kami tapau je, menikmati Cendol Durian dalam kereta jer... Memang best la..

Bukti Ummi singgah?? Ni jer la gambar yang sempat snap dari dalam kereta sambil tunggu abah p tapau cendol sambil tu dok layan karenah anak2

Tengok, orang tak putus masuk ke kedai cendol...sebelumtu nak snap tapi scene tak cantik sebab penuh kereta depan ni ...la baru nampak khemah kedainya....

Notahati : Lain kali ajak Abah singgah lagi...makan kat situ plak...

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved