ads

Khamis, 13 Disember 2012

12 di ulu yam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


Nota Bertaip Brader P.E.T v4-mobi: AES Beroperasi <b>di Ulu Yam</b> <b>...</b>

Posted: 09 Dec 2012 12:52 AM PST

Teman harap kepada sesiapa yang membaca entri ni dapat la kiranya membuat pencerahan tentang apa yang teman jumpa di pekan Ulu Yam Bharu petang ni. Agak mengejutkan juga sebab ikut kepada pemahaman teman, operasi AES kan dah diharamkan di negeri Selangor.


Err... Ulu Yam Bharu dalam negeri Selangor kan? Teman tak buat silap kan? Hehehe. Kalau salah, buat malu jeee. Betul la kan? Tak salah la kot...

Hmmm. Mungkin ramai juga yang tak percaya, dan katakan teman suka-suka aje taip apa yang teman nak tulis. Kalau tak percaya, tengok la sendiri gambar kat bawah ni. Terang-terang dah, AES ni beroperasi di lokasi yang teman sebut tadi tu kan?

Haaa. Kan betui teman kata tadi. Memang AES ada beroperasi kat Ulu Yam Bharu kan? Teman tak tipu la kan? Hehehe.
Selamat bersantai di hujung minggu. Sekian untuk kali ini. Wassalam...

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved