Jumaat, 19 April 2013

12 di batu caves - Google Blog Search

12 di batu caves - Google Blog Search


Leonora Online Boutique: SHAKLEE <b>DI</b> KLCC DAN <b>BATU CAVES</b>

Posted: 08 Apr 2013 09:23 AM PDT

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua pengunjung blog ini :)

Istimewa buat orang-orang di sekitar KLCC dan Batu Caves. Anda boleh mendapatkan produk-produk Shaklee dengan saya secara pickup dan Cash On Delivery (COD) di mana-mana area berhampiran KLCC dan Batu Caves.

Anda boleh hubungi saya dengan WhatsApp/sms saya di 017-423 8980(Jacky).

Jika anda masih belum pasti untuk memilik mana-mana produk yang sesuai untuk keperluan kesihatan dan bujet anda, saya sedia memberikan konsultasi percuma supaya saya dapat mengesyorkan produk Shaklee yang paling tepat dan sesuai buat anda sekeluarga.

Selain KLCC dan Batu Caves, saya juga menyediakan penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan Pos Laju. Dapatkan tawaran harga paling istimewa untuk cadangan vitamin dan set-set Shaklee bersama free gift dari saya.

Untuk lebih informasi dan order pada harga istimewa:

Shaklee Indipendent Distributor- ID: 889149 (NURUL ZAKEYAH)
leonora.firman@gmail.com
WhatsApp/sms: 017- 423 8980
COD: Batu Caves & KLCC
FB page: Leonora Online Boutique

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads