Selasa, 21 Mei 2013

12 di kuala kubu - Google Blog Search

12 di kuala kubu - Google Blog Search


Tiga maut, dua parah nahas kereta dan lori <b>di Kuala Kubu</b> Bharu <b>...</b>

Posted: 20 May 2013 02:23 AM PDT

- May 20, 2013 17:23:31.

kemalangan-kereta-lori-kuala-kubu-bharu-1

HULU SELANGORPEMBANGKANG BERTELINGKAH DI AMBANG KEKALAHAN @faekah_qkn5 @AzminAli @Khalid_Ibrahim @ybz99. Read more ... » 20 Mei – Tiga orang maut manakala dua lagi parah dalam kemalangan membabitkan sebuah kereta yang bertembung dengan sebuah lori di Kilometer 7.9, Jalan Hamzah di Kuala Kubu Bahru di sini hari ini.

Kemalangan membabitkan sebuah lori dan kereta di jambatan Sungai Rening, Rasa, di Kuala Kubu Bharu, Selangor pagi tadi.

Ketua balai bomba Kuala Kubu Bharu, Noorazhar Tajudin berkata, punca kemalangan dipercayai berlaku apabila sebuah kereta jenis Honda Civic yang dipandu dari arah Rasa ke Kuala Kubu Bharu, hilang kawalan lalu memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan sebuah lori.

Dua maut, tiga lagi parah dalam kemalangan membabitkan sebuah lori dan kereta di jambatan Sungai Rening, Rasa, di Kuala Kubu Bharu, Selangor pagi tadi.

Ketua balai bomba Kuala Kubu Bharu, Noorazhar Tajudin berkata, punca kemalangan dipercayai berlaku apabila sebuah kereta jenis Honda Civic yang dipandu, hilang kawalan lalu memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan sebuah lori.

- See more at: http://www.tv3.com.my/beritatv3/berita_terkini/Dua_Maut_Tiga_Parah_Kemalangan_Babitkan_Lori_Kereta.html#sthash.qh4ROH17.dpuf

Mereka yang maut ialah pemandu Civic, Muhammad Hilal Mohd. Isa, 19; penumpang sebelahnya, Omar Hamzah Zulkifli, 19, dan penumpang belakang, Muhammad Addin Firdaus Rashidi, 19.

Muhammad Addin Firdaus Rashidi yang kritikal, disahkan meninggal dunia beberapa jam kemudian setelah dimasukkan ke Hospital Kuala Kubu Bahru.

Semua mangsa berusia 19 tahun dan hari ini merupakan hari ulangtahun ke 19 Muhammad Addin Firdaus.

Dua yang parah ialah pemandu lori, N. Sivasalagaram, 34, dan seorang lagi penumpang belakang Civic, Mohamad Nazren Kamisan, 27.

kemalangan-kereta-lori-kuala-kubu-bharu-3 kemalangan-kereta-lori-kuala-kubu-bharu-2

Short URL: http://din.huluselangor.net/?p=33408

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads