Sabtu, 15 Jun 2013

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>Di</b> Putra Heights, <b>Subang Jaya</b> | Perkongsian <b>...</b>

Posted: 10 Jun 2013 02:50 AM PDT

Hari ini rasa mahu membuat hebahan sikit. Bukan hebahan penting pun tapi agak pentinglah pada sesiapa yang mencari pengedar shaklee area Putra Heights kan. Ada setengah orang malas nak pos ni leceh, kalau boleh nak barang sampai depan mata. Jadi inilah masanya untuk anda yang tercari-cari pengedar di Putra Heights, harap maklum barang anda akan dihantar on the spot. Pantas tak servis i hihii...



Tujuan saya menulis ni sebab ramai pula yang mencari pengedar shaklee di putra height tapi hendak dihantar barang terus ke rumah. Bila saya menyoal siasat (macam edisi siasat pulak), maka jawapannya "saya google je". Maknanya blog ini mencatat ranking dalam google jugak lah kan untuk pengedar shaklee kawasan subang jaya. Terasa dihargai hihiiii.
Tapi jangan kecil hati pulak mereka yang di tempat lain, kawasan kejiranan berdekatan dengan Putra Heights juga boleh dipertimbangkan seperti Puchong dan USJ, atau Saujana Putra. Yang pastinya terbaik untuk anda semua:)



Jadi pada mereka yang tercari-cari Shaklee Independant Distributor (SID) yang sah area Putra Heights ni, apa tunggu lagi, silalah hubungi. InsyaAllah saya sentiasa available kerana sekarang saya sudah bebas dari ikatan kerja, sudah menjadi surirumah yang bekerja dari rumah. Sambil-sambil hantar produk kalau anda ingin tahu apa kaedah dan bestnya bisnes ini bolehlah kita ambil sedikit masa.

Tapi jangan silap faham, saya takkan datang rumah anda untuk berceramah atau buat demo :)
Kerana apa? Kerana saya pengedar shaklee online:) I love online biz lebih dari segalanya.
Jom order:)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email wfatihanum@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads