Selasa, 6 Ogos 2013

12 di klang - Google Blog Search

12 di klang - Google Blog Search


Peniaga <b>di Klang</b> akan berhimpun bantah pameran perdagangan <b>...</b>

Posted: 13 Jul 2013 09:23 AM PDT

Posted on July 14, 2013, Sunday

KLANG: Para peniaga kecil dari 'Little India' di sini akan berhimpun di Jalan Pulasan, off Jalan Tengku Kelana pada Selasa ini sebagai menunjuk bantahan terhadap penganjuran karnival beli-belah dan pameran perdagangan di negara ini yang turut disertai peniaga asing bulan depan.

Setiausaha Pertubuhan Peniaga Tekstil dan Barang-barang Am India Malaysia (MITA), Maheswary Ramasamy berkata kira-kira 250 peniaga pelbagai barangan dijangka menyertai bantahan itu.

"Semua peniaga seperti peniaga kain, emas dan buatan emas serta bunga di Little India Klang akan menutup kedai pada 16 Julai ini, walaupun perkara itu akan merugikan mereka," katanya kepada Bernama.

Presiden Dewan Perniagaan dan Perindustrian India Malaysia (MICCIO) cawangan Pulau Pinang, N. Vasantharajan pula berkata kira-kira 120 peniaga di LittleIndia George Town akan turut berbuat demikian. — Bernama

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads