ads

Jumaat, 31 Januari 2014

12 di bukit raja - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


MR.TEPPANYAKI - JUSCO <b>BUKIT RAJA</b> KLANG - Peraturan <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 21 Jan 2014 07:05 PM PST

Kesayangan kite sume ape khabar? sihat dop? kalau tanya kite..Alhamdulillah kite masih lagi kekal sihat tanpa sebarang penyakit kronik..errr..kecuali penyakit pompuan tetiap bulan tu je ler..kuikuikui! untuk pengetahuan korang yang tak tau..
(lama giler ko tak hapdate cite baru kot?)
kite ni masih lagi dalam fasa Atkins diet sebab nak mendapatkan potongan duyung sebelum bulan april nanti tau dop? wahahaha! gigih u ouls! adik2 kite nak kawin so kakak dorang neh musti la kena nampak Vouge the vass + Anggun Manggun gitu..bergaya hebat dihari yang berbahagia mereka2 itu adalah satu kemestian taw??
nampak mowtif sangat khen? mihmihmih!
*sambil flip rambut laju2*
Ok..untuk mendapatkan potongan badan ala2 duyung yang diimpikan sangat tu makanya kite hanya boleh telan makanan seperti gambar dibawah ni sahaja..tapi kite kena makan lauk mauk + sayur mayurnya sajork..nasiknya tak buleh! dilarang sama sekali!!! ha? kite makan ape??
Set Beef teppanyaki RM11.90
Time ni kite lom start berdiet lagi..so boleh la kite makan nasik tu..skang dah tak buleh..kena makan lauknya sajork..hehehe!
Set Beef Teppanyaki ni sedap hoi! kite selalu mintak customize nak dagingnya aje..
(sume ko nak customize kan? budak tak tau malu! heh!)
nasik taknak makan..dah macam kucing plak rasanya! nasib baik pekerja bangla kat situ dah kenal kite..jadi tak kisah sangat la..hehehe!

Kite suka Miso Soup kat sini..cukup sume rasanya..cedap!
time ni kite dah mula belajar minum air tawar secoet demi secoet..sampaikan pegi jalan mana2 pon botol air mineral tetap ada kat tangan..dasat betol melatih diri minum air! tapi skang kite dah berjaya! setakat 3 liter sehari tu pejam mata jer taw? hoyay!!!
Layan citer kartun dengan hubby lagi banyak faedah dari nak melayan cite melayu yang berlambak-lambak tapi tah pape jalan cite tuh..huh!
*senyum buat muka tak bersalah*
Hmm..hapdate ni cuma la hapdate nan seciput so memang tak banyak cite lor..kite busy dowh..sowie..so untuk Mr.Teppanyaki kat JJ Bukit Raja ni kite bagi dia 4 bintang..lama giler kot kite tak datang JJ Bukit Raja ni..macam2 cafe dah ada kat sini woi! 
(Oit! ko bukan tengah diet ke??)
Moral Of The Story: Walau dah pindah tempat persinggahan jangan dilupakan
Sampai jumpe lagi..Papai!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved