ads

Jumaat, 31 Januari 2014

12 di sepang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di sepang - Google Blog Search


~SiNaR CinTaKu~: Bercanda <b>Di Sepang</b> Gold Coast Beach

Posted: 27 Jan 2014 07:26 PM PST

Sementara tunggu hidangan kami siap dimasak, kami pegi jenjalan kat tepi pantai jap. Tak jauh pun dari restoren senandung malam tu, cuma beberapa langkah aje ^^
Konon-konon nak ameklaa udara pantai, nak feeling-feeling ditiup angin pantai gitu, tapi petang tu agak mengecewakan laa, sebab tade angin pun. hukhuk
Air pun surut aje time tu
Budak-budak ajela yang sakan main pasir, nak mandi dah tak bole, air surut.. 
Seterusnya korang layan ajela gambar yang ada okee
Budak-budak ni cari siput icik abam cakap
ade jugak yang main bola kat tepi pantai tu
Ni pulak aktiviti icik abam, ukir nama kami atas pasir ^^
Last sekali konpemla tepek gambar tuan tanah dengan hasil ukiran icik abam tadi ^^

[Catatan : 8 kereta pegi]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved