Ahad, 12 Januari 2014

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


Video Peragut Di Tangkap <b>Di Cheras</b> | AZMY KELANA JAYA

Posted: 08 Jan 2014 09:40 PM PST

DENGAN kerjasama orang ramai, mereka berjaya memberkas seorang peragut selepas dia meragut seutas rantai emas seorang wanita pagi semalam.

Kejadian berlaku di Taman Orkid di Batu 9, Cheras ketika mangsa sedang berjalan kaki bersama bayinya di dalam kereta sorong.

Mangsa menjerit selepas rantainya diragut menyebabkan orang ramai yang lalu lalang di kawasan bertindak mengejar mangsa.

Apabila orang ramai berjaya mendapatkan suspek, suspek cuba bergelut dan sempat memukul kepala seorang lelaki yang juga mengejarnya sehingga kepalanya berdarah.

Akhirnya selepas bergelut, suspek berjaya ditahan serta kaki dan tangannya diikat.

Pihak polis komuniti di kawasan itu dipanggil untuk memberikan bantuan sebelum suspek diserahkan kepada pihak polis. – Mynewshub.my


Peragut Berjaya Diberkas Di Cherashttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/PeragutCheras.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/PeragutCheras-150x150.jpgAuthor MNHmyVideoUtama,

Wajah peragut yang berjaya ditangkap orang awam <b>di Cheras</b> <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2014 04:36 AM PST

Seorang peragut berjaya ditangkap oleh orang ramai  ketika meragut seutas rantai emas seorang wanita di Taman Orkid, Batu 9, Cheras pagi semalam.

Ketika kejadian berlaku,  wanita itu sedang berjalan kaki bersama bayi di dalam kereta sorong. Selepas diragut wanita itu menjerit sehinggakan orang awam yang berada berdekatan bertindak mengejar peragut.

Suspek dikatakan cuba melepaskan diri dengan memukul kepala seorang lelaki yang mengejarnya sehingga berdarah. Namun, dengan bantuan beberapa orang ramai, peragut itu berjaya ditangkap. Kaki dan tanganya diikat. Kini, peragut tersebut berada dalam tahanan pihak polis. Sumber - Malaysian Crime Awareness Campaign

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads