Ahad, 12 Januari 2014

12 di semenyih - Google Blog Search

12 di semenyih - Google Blog Search


....Diari hatiku: picnic <b>di</b> sungai tekala, <b>semenyih</b>

Posted: 05 Jan 2014 03:57 PM PST

Assalamualaikum

Salam isnin..aku takde monday blues pun.ok je dtg kerja.takde rasa malas mcm selalu.biasalah baru masuk 2014 dan azam nak semangat g kerja pon masih baru kan.keh3..aku akan sedaya upaya tak nak el tak nak mc tahun ni.nak zero mc.dan zero el.cayok yana!dan aku hrp aku dapat tukar ke putrajaya dlm masa terdekat.amin...

Hari sabtu kami bwk anak2 pi picnic.saja nak bagi depa mandi sungai.kalau laut ni aku tak brp suka sebab ayaq masin.satgi ipan naik gatai2 satu badan.dia ada eczema jadi kulit agak sensitif.lepas kemas rumah mendobi bagai aku masak nasi goreng dan siap2 lah nak keluar dlm pkl 11.30.sg tekala ni dekat ja dgn umah aku.dlm 20 minit ja.nak pi congkak jauh lak kena pusing.jalan yg blh tembus ke langat masih blom bukak sejak tanah runtuh thn lepas.kami sampai tu tak ramai org pun.pi beli makanan sket lagi pastu menapak naik tangga ke atas.sampai2 ja anak2 aku biasalah tak sabar nak terjun.ayaq punya sejuk, aku pun tak rasa teringin nak mandi.heehehe..dlm sejam lepak hujan rintik2 pulak.terus kemas barang dan beransur pulang.tu pun ipan zarif melalak nak andi sungai lagi.jari kedut habis ada hati nak mandi lagi.kui3..jom layan gambar.

Jauh berjalan.naik tangga lagi.anak2 aku tetap steady.aku yg mengah.hehe

Nasi goreng jela yg mampu aku siapkan untuk picnic kami.keh3..

Aku dan hubby makan nasi suap suap sambil tgk anak2 main air ahaks

Syoknya depa...aku tgk ja.malas nak mandi sebab pyh nak tukaq baju.tempat tukaq baju tak terjaga.kotor.

Anak-anak gembira aku pun sama turut gembira.antara peranan ibu bapa ialah menggembirakan hati anak2 dan in shaa Allah bila mrk besaq nti mrk akan ingat betapa baiknya layanan ibu bapa mereka.menggembirakan anak2 juga memperoleh pahala dan tertulis di dalam Al Quran.jangan merungut kalau anak nakal dan tak dgr kata.mereka hanya seorang anak.kita yg tua lah yg mencorak mereka.bukan mengherdik dan menghukum anak.mereka perlu dididik dgn kasih syg dan penghargaan.

Kenit ni nampak ja brutal tapi dlm ayaq tak brani mcm kakak dia.takut2 nak jalan pastu panggil kakak dia 'ayaaa unggulah adik..' 

Nyawa aku.kesayangan aku dunia akhirat.syukur alhamdulillah.semoga bahagia ini berpanjangan.kita hanya merancang.tapi ingatlah rencana Allah itu lah yg terbaik tanpa kita sedari.amin..

inai pengantin simple <b>di</b> Kajang, Putrajaya, Cheras, <b>Semenyih</b>, <b>Bangi</b>

Posted: 20 Dec 2013 11:12 AM PST

ramai yang bakal pengantin yang meminta untuk dipakaikan inai pengantin yang sweet dan simple sempena hari bahagia mereka.

itu adalah normal kerana saya sendiri sukakan corak yang minimalis agar tidak menenggelamkan seri pengantin. kalau dah sarat-sarat dan nampak over pun tak cantik kan..

bak kata pepatah, "less is more"

saya tampilkan di sini beberapa hasil lukisan inai pengantin dengan corak yang simple dan nampak manis di tangan pengantin.









Alhamdulillah, ramai bekas customer Inai Ace Henna berpuas hati dengan servis kami. corak inai yang sederhana, manis dipandang, cantik warnanya, dan yang paling penting, inai yang saya gunakan adalah selamat untuk kulit anda.

untuk makluman semua, servis Inai Ace Henna adalah bagi kawasan-kawasan:
-Kajang
-Putrajaya
-Bangi
-Semenyih
-Cheras
-dan kawasan-kawasan yang dirasakan mampu serta available untuk saya ke sana.

untuk sebarang tempahan, anda boleh isi borang di menu tab 'Borang Tempahan' di bahagian atas page ini.

untuk sebarang pertanyaan dan kemusykilan, boleh ke page facebook saya, Inai Ace Henna, atau anda boleh email saya di khalidah7679@gmail.com atau whatssapp saya di 0194492589 (jangan call ya.saya pijak leher anda nanti) hihi. gurau. tp serius. jangan call. msg je. ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads