ads

Jumaat, 10 Januari 2014

12 di morib - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di morib - Google Blog Search


Sinar Kebahagiaan........: Bercanda <b>di Morib</b>

Posted: 26 Dec 2013 04:37 PM PST

Cuti cuti Malaysia kami...dekat dekat ajer..ikut kemampuan yang ada
Kami ke Morib ajer... pergi pun dengan mak Teh..kebetulan kat situ ada rumah parents Acu..boleh singgah kejap nanti kalau penat
Sampai masa tu dah tengah hari..agak bosan..sebab air dah surut...jenuh nak tunggu air pasang semula
Menurut acu..air akan pasang dalam pukul 4.30pm nanti..so kami sampai dalam 130pm...adoi..dalam 3 jam gak nak menunggu ni
 Hafiey yang teruja dengan laut..
Tapi sayup ajer mata memandang kan Hafiey..jauh sangat air laut tu
 Operasi memasang khemas dijalankan
Mummy tukang ambil gambar ajer yer..
Daddy..mak teh & acu tolong pasangkan khemah tu yer
Qaseh dok sibuk nak tolong sama
Abang Haziq yang pandai jaga adik
Sungguh nampak sifat ke abang an Haziq bila diminta jaga adik Qaseh..sungguh sungguh dia jaga Qaseh..nasib baik Qaseh tak kisah..kalau dia nagis..mau susah makteh nak pasang khemah tu nanti 
 Hafiey tak puas hati apa agaknyer tu
3 orang tu dok peratikan pemasangan khemah
Harith siap usung bantal busuk dia lagi
Haziq mata dok perati Qaseh ajer..takut Qaseh kacau la tu 
Nun sayup ajer air laut kan>
Membahang ajer cuaca hari tu
Panas sungguh..memang tak tahan..anak anak nak ke tengah laut pun mummy tak bagi..bukan apa...risau kalau air pasang tak perasan..tak sempat nak lari plak nanti...jangan buat pasal
Hanya dibenarkan main pasir ajer..
Dah salin baju..baru boleh main pasir..
Hafiey tak habis habis dengan lori dia ajer..suka benor dengan lori ni 
Harith bersungguh sunggguh..
SIap minta izin nak g laut..nak ambil air...ish..memang tak dapatlah yer
abg Haziq sibuk dengan Qaseh
Pengajaran yang kami dapat...
Tak boleh datang bila dah tengah hari..sangat panas
Air laut pun surut sangat...tak syok...jenuh nak tunggu sementara air pasang
Air pantai yang tak berapa nak bersih..tak sanggup nak mandikan anak anak..tapi terpaksa sebab budak budak dah merenggek kan
Bila bilas..memang mummy sabun kaw kaw lah..melekit rasanya

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved