ads

Isnin, 10 Februari 2014

12 di kuala langat - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di kuala langat - Google Blog Search


krisis air <b>kuala langat</b> dan kes pkns - abdullah sani hanyalah papan <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2014 06:31 PM PST



OLAK LEMPIT, Ahad 8Rabiulakhir 1435 -  Semalam Penulis banyak terjumpa sepanjang jalan ke Bukit Changgang BERSERAKAN dengan tong-tong air pelbagai warna berlonggokan di tepi jalan dan ke adaan yang sama juga berlaku di Kampung Olak Lempit dan dalam Fb semalam penulis jelas katakan tentang ketiadaan air di Kuala Langat. Hari ini penulis muatnaikan "KRISIS AIR KUALA LANGAT - APA TINDAKAN ABDULLAH SANI? dalam blog ini untuk mereka berlaku JUJUR dalam pentadbiran bukannya "MEMBELASAH" orang terdahulu. KRISIS AIR KUALA LANGAT ADALAH SATU KEGAGALAN KERAJAAN SELANGOR.
AKU RAKYAT MARHAIN - Aku bukan orang POLITIK, tapi Aku tahu tentang Politik, Kuasa dan Duit. Aku juga tahu tentang KEIHLASAN dan KEIMANAN. Masalah air ni masalah SEMUA...dari Sultan, PM, KETUA PEMBANGKANG, MB dan RAKYAT. Nak tanya KENAPA YANG DUK HALANG SANGAT TAK BAGI BUAT LANGAT DUA?. Keadaan BEKALAN AIR BERSIH di Selangor ni dalam keadaan KRITIKAL. Air ada....tapi CUKUP-CUKUP dengan "PERUMAHAN YANG ADA"(2012), ini bererti tiada "BEKALAN AIR BERSIH SIMPANAN" dan BAGAIMANA dengan PERUMAHAN yang di bena selepas TAHUN 2013? Ni nak beri tahu seluruh rakyat Malaysia, Dah 3 hari BERATUS RIBU ORANG di KUALA LANGAT dan beberapa daerah di Selangor yang TIADA BEKALAN AIR....saya ulangi TIADA BEKALAN AIR. Berapa banyak yang tak MANDI WAJIB dalam 3 hari ni.......Jika dah BENGONG sangat jangan duk tunjuk PANDAI dan jadi PEMERINTAH.
Like ·
Di atas adalah masalah air, bagaimana pula dengan kisah "PEMECATAN PEGAWAI PKNS?". Kegagalan demi kegagalan semakin nyata dan ia berlarutan dengan pelbagai KRISIS di dalam KERAJAAN sendiri. Mangsanya adalah rakyat. Semua kejadian ini adalah kerana tiada ke Ikhlasan dari pemerintahnya. Jom lihat apa yang berlau ini.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved