Jumaat, 4 April 2014

12 di teluk datok - Google Blog Search

12 di teluk datok - Google Blog Search


Cubaan mengembangkan agama Kristian <b>di Telok Datok</b> BERJAYA <b>...</b>

Posted: 16 Jan 2014 10:48 PM PST


Selama ini BELUM lagi kejadian sebegini berlaku dikawasan Telok Datok. Seolah-olah mereka sengaja mencabar penduduk di sini. Atas dasar apa mereka lakukan perkara sedemikian rupa?

Pihak kami telah dimaklumkan bahawa terdapat hampir 20 orang telah memasuki kawasan perumahan kami. Berpakaian kemas dan berjalan kaki menuju ke beberapa destinasi sekitar kawasan. Mereka bergerak dalam 4-5 kumpulan.

Bertindak di atas laporan yang diterima, pasukan kami telah berjaya menahan serta menyoal sebahagian daripada anggota kumpulan. Mereka mendakwa kehadiran mereka ke kawasan ini adalah untuk mengedarkan risalah Bibble kepada penduduk bulan Islam.

Pabila diminta untuk memperkenalkan diri,mereka agak keberatan untuk berbuat demikian.
Sebagai langkah berjaga-jaga pihak kami telah mengekori mereka hingga mereka rasa agak kurang selesa dengan kehadiran kami barulah mereka bereadar dengan menaiki 5 buah kereta.

Tak sampai beberapa jam,kami dikejutkan dengan berita bahawa banner yang menyatakan sokongan terhadap JAIS telah dirampas oleh penguatkuasa Majlis.Ermmm,kami tak salahkan penguatkuasa kerana mereka jalankan tugas,tapi kami salahkan yang memberi arahan, takut dengan DAPig berbanding ALLAH.Tindakan pihak majlis itu dilakukan sebelum kehadiran Adun Teluk Datuk ke Kuil di Taman Seri.




PEMUDA TELOK DATOK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads