ads

Jumaat, 16 Mei 2014

12 di sijangkang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di sijangkang - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di Sijangkang</b> - Umi Adam - Blogger

Posted: 06 May 2014 10:03 PM PDT



Kampung Sijangkang adalah sebuah kampung yang sangat aman damai dan tenteram. Kat sini ramai ooo orang jawa hehe..

Pengasuh anak sy jugak orang jawa. Wahhh bolehlah belajar bahasa jawa. 

Orang-orang jawa ni, kuat bekerja dan kaya-kaya tau ^_^ Ni bukannya memuji, sebab sy semdiri tengok, rumah dorang semuanya besar-besar bak banglo gitu :)

Kalau korang jelajah ke Kampung Sijangkang, mesti korang terpesona dengan keindahannya. Selain rumah besar yang cantik-cantik, latar belakang kawasan pun menghijau dengan pokok-pokok buah-buahan dan mereka ni sangat suka berkebun.

Orang kampung memang rajin bekerja. Sy pun terikut-ikut sikap mereka ^_^

Sy dah tinggal menyewa di Kampung Sijangkang sejak 3 tahun yang lepas, dari baru kawin sampailah hampir dapat anak kedua ni. 

Sy terikut rajin seperti mereka. Tapi tak delah sy pegi bercucuk tanam segala...sy jugak buat bisnes kecil-kecilan di rumah. Bisnes Shaklee ^_^

Sy sangat sukakan supplement Shaklee sampai bertekad nak menolong orang-orang yang perlukan kesihatan optimum seperti sy.

Mula-mula ambil supplement ni, untuk penyusuan, kemudian untuk suami sebab suami ada resdung, kemudian, dan habis pantang nak kurus pulak jadi ambil supplement untuk kurus... wahhh sangat berkesan....

Macam-macam Set Supplement Shaklee:


  • Penyusuan
  • Kesuburan
  • Kecantikan
  • Kurus
  • Gout
  • Resdung
  • Hamil
  • Selsema
  • Anak tak lalu makan
  • Untuk puasa
  • Sakit sendi
Pendek kata, macam-macam ada ^_^
Macam mana nak order dengan sy?
Oh.. boleh call/wassap/sms sy.. 0135131481/0179119260
lepas tu sy hantar ke rumah (COD) 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved