Selasa, 20 Mei 2014

12 di sungai burong - Google Blog Search

12 di sungai burong - Google Blog Search


Gadis Kurang Siuman Bertelanjang Bersiar-Siar <b>Di Sungai Burung</b> <b>...</b>

Posted: 18 May 2014 11:25 AM PDT


Kalau semalam tersebar gambar wanita bersolat di atas jejantas jejambat berhampiran Bangunan Dewan Bahasa dan Pustaka, kali ini seorang wanita dikatakan berjalan-jalan tanpa seurat benang di tepi jalan di sungai burung,Penang.

Ia dikatakan berlaku pada tengah hari tadi

Punca kejadian belum dapat dikenalpasti dan pihak berkuasa sedang melakukan siasatan.


[5 Gambar] Gempar Wanita Tanpa Pakaian <b>Di</b> Balik Pulau

Posted: 18 May 2014 10:12 AM PDT

[5 Gambar] Gempar Wanita Tanpa Pakaian Di Balik Pulau | Gambar wanita tanpa berpakaian kini tersebar di group Whatsapp yang tidak tahu apa puncanya. Mengikut beberapa sumber, wanita ini dikatakan mengalami tekanan perasaan yang pernah mendapat rawatan mental.
Kejadian berlaku di Sungai Burong Balik Pulau ini memang mengejutkan masyarakat dengan kehadiran wanita ini ke hulur hilir melintas jalan tanpa pakaian.

Orang ramai membuat aduan kepada Polis dan wanita ini telah ditahan dan diserahkan kepada pihak hospital berdekatan untuk tindakan lanjut.


Mengikut sumber waris wanita ini sehingga sekarang masih tidak dapat dihubungi.Sekiranya orang ramai kenal mohon maklumkan.

Laporan awal

Balik Pulau Rpt: 1314/14

Keterangan kes.
Pada 18.5.14 jam l/kurang 8.45 pagi anggota pejabat pertanyaan terima panggilan telefon dari orang awam mengatakan 1 perempuan melayu disyaki kurang siuman dalam keadaan berbogel di tepi jalan Pondok Upeh Balik Pulau.

Tindakan.

KPB Balik Pulau bersama 2 anggota dan 1 wpc ke tempat kejadian dan telah tahan wanita tersebut dengan di bantu oleh orang awam.

Wanita berkenaan telah dihantar ke Hospital Jln Perak untuk rawatan.
Tiada maklumat diri yang lengkap semasa ditahan.

sumber
http://mediaharia.blogspot.com/2014/05/wanita-bogel-di-sungai-burong-tersebar.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads