ads

Rabu, 15 Jun 2011

12 di kuala kubu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


AnakSipotLism Space: Seminggu <b>di kuala kubu</b> baru..

Posted: 20 May 2011 09:20 PM PDT

Pejam celik..pejam celik..pejam celik..

nasib baik pejam celik balik

klu pejam tak celik2..

apa jadi..hehehehehe

diam tak diam..dah seminggu dah

rupnyan aku kat kuala kubu baru

dalam tak suka

dalam penuh kepayahan..dah seminggu dah upanya

walaupun kat sana serba kekurangan

tapi aku masih hidup lagi..cuma berat badan jerk yang menurun

mana lah tahu..2 bulan aku kat sini..aku leyh kurus..

hahahahaha..tak akan punyer

aku tak tahu lah..mcm mn nak hidup dua bulan kat sini

serba kekurangan,,

dah lah final exam kat sini

aku dah lemah sikit bab2 neuro nih..

harap2 aku lulus dengan jayanyer..

aku tak mahu fail

aku nak kerja sebagai physio

nenek kat sini pun..paham2 sendiri lah

macam2 kerenah ada

semua nak kena layan dengan baik

bila aku dah seminggu kat sini

betapa seksanay kat sini

aku berazam kat dalam diri

aku tidak akan letak mak aku kat dlm rumah org tua tua

kesian kat dia..

klu seorg ibu tak boleyh jaga 10 org anak

tak akan seorg anak

tak boleyh jaga seorang ibu

SAYANGI LAH IBU DAN AYAH ANDA..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved