Rabu, 15 Jun 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Ikan Patin Temerloh boleh dinikmati <b>di Shah Alam</b> ?? | || Dear Diary ||

Posted: 15 May 2011 09:22 PM PDT

Dah berapa hari tak sempat nak update blog. Pulak tu blogger pulak tengah error. Kalo ada entry tu auto published ajer.Sunguh busy gila skang ni sebab sistem baru nak launching. Memang tak masuk ofiz.Duk menumpang di ofiz orang. Syok jugak, sebab dekat dengan rumah aku :p Rabu- Jumaat aku akan ke Penang .Penang waiting for me :)

Be sleek & cool with a white iPhone 4!


Hari ni, JJCM kembali di elissmie.com. Korang tengok tak cover pasal Ikan Patin Temerloh kat Majalah 3 hari tu ? Aku ngan my hubby tengok dengan penuh keterujaan lah weh, siap meleleh air liur :p Lepas tu teringat kat satu kedai kat Shah Alam ni kat Seksyen 15,sekali esoknya punya la excited pergi nak pekena Ikan Patin Temerloh ni, dapat info dari Kak Yat, ofiz mate aku ni.Malangnya, kedai tu tutup daaa..

Weekend baru ni, sekali lagi aku kesana tapi dengan Long aku..My hubby kerja. Ni cerita 2 minggu lepas. Kami kesana.Tawakkal ajer la kan :p Sekali..Bersorak kami dalam kereta sebab kedai tu bukak ok !! Terus cepat-cepat terjah ikan patin. Alahai..Tinggal 1 kepala dengan 1 badan ajer.Bila tanya, dia cakap tengah masak lagi. Terus hubby amik dulu part kepala dan aku tunggu dengan sabarnya (tak sabar mana pun) untuk kepala jugak. Malas ar aku citer panjang, jom layan Ikan Patin Gulai Tempoyak , Temerloh mari.....

Ni lah kedainya . Temerloh Catering nama diberi...

Alamat, korang boleh baca ajer kat atas ni. Ni dekat dengan Dataran Otomobil...


Ni deko dalam kedai tu..Simple and nice :)

 

Jom tengok kepala Ikan Patin yang kami makan hari tu...

Terliur tak ??

Terliur tak ??

Kami amik Patin Sangkar ajer..

Kuahnya yang pekat likat..perghhhhhhhhh...Memang macam berada di Temerloh ajer gayanya ni..

My Nuha tengah duk pelik nengok mak bapak dia yang macam naik hantu :p

Be a Sunsilk Perfectionista & win prizes worth RM35,000!

Ni yang kami santap tengah hari tu...Yang kelakar tu sambil makan sambil cakap sedap-sedap :P

Up lagi sekeping gambar kepala..Kasi korang terliur habis habisan gitu :p

Tengok, amik ko..My hubby punya..Hingga tinggal tulang...

Kuah pun licin..memang rakus btol laa kalo jumpa Ikan Patin Masak Tempoyak ni..


 

Semua sekali hari tu RM20 ++ . Harga Patin Buah - RM 12 seketul, Harga Patin Sangkar RM 8 Seketul dan Ikan Baung RM12 seketul..

Korang suka makan Ikan Patin Masak Tempoyak tak ?

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads