Sabtu, 1 Oktober 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Video Rompakan Kedai Mamak <b>Di Shah Alam</b> |

Posted: 09 Sep 2011 09:59 PM PDT

Dua,tiga hari ni,asyik dengar cerita pasal rompakan di kedai mamak. Mamat pun seach dekat google cari maklumat pasal rompakan kedai mamak ni,mamat pun terjumpa video rompakan kedai mamak di sham alam dalam you tube

.. Lepas mamat dah tengok video rompakan tu,rasa takut nak lepak kedai mamak lepas ni..Cuba bayangkan,kita tengah lepak kedai mamat pukul 2,3 pagi sambil layan wifi,tiba-tiba ada sekumpulan perompak datang,tak pasal-pasal laptop kita kena curi dengan perompak tersebut..

Di bawah ni mamat sediakan video rompakan kedai mamak di shah alam untuk anda semua..

Petikan dari surat khabar

"Semua mereka enam orang kerana saya lihat tiga lagi rakan mereka yang menunggang motosikal sedang tunggu di luar. Kejadian ini berlaku begitu pantas iaitu kira-kira dua minit saja.

"Selain mesin wang berharga RM2,000 yang di dalamnya terdapat wang tunai lebih RM500, mereka turut mengambil rokok di kaunter selain merampas komputer riba dan telefon bimbit milik pelanggan," katanya.

Saksi kejadian, Mohd Farid Abdul Salam, 20, berkata ketika itu beliau bersama keluarganya berada dalam sebuah kereta berhampiran tempat kejadian.

"Apabila saya melihat rompakan ini, saya bertindak menelefon polis. Keadaan ketika itu agak kelam kabut dan semua perompak sudah melarikan diri sebaik polis tiba," katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob, ketika dihubungi berkata pihaknya percaya rompakan kedua itu dilakukan kumpulan sama dengan semua suspek berusia lingkungan belasan tahun hingga lewat 20-an.

"Kita juga tidak menolak kemungkinan semua suspek di bawah pengaruh dadah ketika rompakan sehingga menyebabkan mereka berani bertindak," katanya.

Ps:Video sedih untuk anda:awak saya sedih dengan awak

Tags:Video Rompakan Kedai Mamak Di Shah Alam,Rompakan di restoran Mamak Seksyen 15,rompakan di kedai mamak,video rompakan di kedai mamak,rompakan kedai mamak di shah alam,video you tube rompakan kedai mamak,rompakan kedai mamat di shah alam

Anda sedang mencari:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads