Khamis, 12 Julai 2012

12 di sepang - Google Blog Search

12 di sepang - Google Blog Search


Celebrate bithday Abg Ijat <b>di Sepang</b>.. | izzlorna.com

Posted: 11 Jul 2012 11:11 PM PDT

Memula sekalik…meh kita layanz gambor buah hati Lorna dulu yerr ;p comels Rafael sudah pun setahun…budak tecit nih dah bijak macam2..plg tak leh blah senyuman dia tuh…aduhaiii…cepat sungguh masa berlalu kan..dan gambar atas ni diambil minggu lepas time makan2 besday Abg Ijat aka ayah Rafael nih ;p Happy Birthday bro! smg lebih murahhh rezkiii…bahagia dan sukses dlm kehidupan k :) amiiinnn…

Lokasi kedai makan di area Sepang..nama kedai dah lupe..haha…mintak ampun ;p Menu hari tu tomyam, ikan siakap 3 rasa, udang masak sambal, kailan masin, sotong sayur campur dan air tembikai + ice lemon tea…mmg marvelesss arrr makan situ…syedap2 sumer ye…(gambor makanan tak ada…dah lapor, lupe nk snap..muahaha)…trm ksh pada Abg Ijat & Kak Aida atas jemputan makan2 nih :) sonokkkk dpt jmpa buah hati kesayangan sayer tuh…ehehe…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kenduri Kahwin di senawang bertukar menjadi kenduri <b>di Sepang</b>

Posted: 02 Jul 2012 11:16 PM PDT

Aku rase macam dah lame jer tak update blog,memang rase malas plus-plus la nak update, tak tahu ape nak dibebelkan. Even ada banyak benda yang dah jadi. Rasa malas jer nak menaip..tapi rasa best plak aku rase,kalau aku dah tua nanti, cucu cicit aku yang baca(kalau panjang umor..)
this week aku just nak update pasal kenduri kahwin yang aku pergi kat sepang, actually aku nak pergi kenduri kat senawang, kenduri kawan kelas aku..mase skool dulu...mmg plan baik punyer..so segala kelengkapan dah diatur. Dah siap sume. Aku and member aku pun gerak bersama-sama..malang tak berbau. On the way nak ke senawang. Kereta yang dinaiki terlanggar tiang lampu masa nak reverse. Berdentam bunyi nyer..memang aku bajet dah kemek da kereta ni. Tapi,memang ajaib la jugak sebab tak kemek just calar je..so kitaorang bergegas ke bengkel..kasi repair sikit. Alhamdulillah la..better than before..
so jarum jam dah pun menunjukkan pukul 2 petang. Memang kalo sampai pun khemah pon dah tak ada..huhuhu..en.tunang kepada member aku ni..bawak la kitaorg pergi kenduri kahwin dekat sepang. Masa sampai tu pun pengantin dah pun turun pelamin sedang beramah mesra dengan tetamu yang hadir. Cantikkk..pelamin dia..teringin la plak nak bergambar dekat singgah sana indah kat atas pelamin tu. So kitaorg decide nak amik gambar dengan pengantin. Disebabkan aku sorang jer yang tak ada partner so terpaksa duduk bersimpuh dengan suweeeettttttttt nyer di atas pelamin ..kepada pasangan pengantin itu. Selamat pengantin baru..you all looks "gojes" dengan pelamin yang ala-ala alice in wonderland. Dan berwarna baby blue.. so comeyyy..pengantin perempuan pun Nampak comel jer dengan gaun biru..

kepada bakal pengantin yang berada di singgahsana. diharapkan pertunangan kekal sehingga ke tahun depan sebab saya tak sabar nak makan nasi minyk kamu =)

...sesungguhnya biar kita hilang seseorg atau sesuatu demi Allah, daripada demi seseorang atau sesuatu kita kehilangan Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads