ads

Khamis, 12 Julai 2012

12 di ulu yam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


cintairmata.blogspot.com: Berhujung minggu <b>di Ulu Yam</b>

Posted: 09 Jul 2012 01:18 AM PDT

Assalamualaikum.. hai semua.. 
Maaf tau.. saya kata nak update pasal Heliza.. tapi saya tak sempat nak update lagi sebab tengah tunggu gambar dari kawan.. tak syok la kan kalau update takda gambar kan hehehe.. nanti tau.. maaf sangat
Sebagai tanda maaf saya.. saya nak update kat diari ni mengenai aktiviti hujung minggu saya dan teman-teman.. semalam kami ke Ulu Yam yang dekat belah Hulu Langat sana tu.. masa sekolah dulu pernah la sertai perkhemahan peringkat kebangsaan kat situ selama seminggu.. pastu dah lama tak pergi.. sekarang dah kerja baru nak pergi balik..
Tapi kali ni pergi untuk mandi manda dan BBQ.. syok tau.. nanti datang la sini jugak.. best sangat.. cuma air tak berapa nak jernih berbanding di Taman Negara Pahang dan Kota Tinggi Johor.. sana lagi best woooo... jadi apa yang saya nak ingatkan.. kalau dah pergi tempat-tempat macam ni.. sila la jaga kebersihan.. jangan cemarkan sungai kita yer.. hehehe..
Ok.. nampak tak ^_^ macam tak sabar nak mandi kan..

 Peace...... kita cuma tolong Kak Naha sediakan apa yang patut jer.. hehe
Kak Naha bersama suami.. sekarang dia ngah pregnant 5 bulan.. waaa.. tahniah.. 






Dah siap masak.. mandi...... yeyey.....










Basah wooooooo...............


  
Mereka bermain terjun berirama... saya tak larat laa... wuu
Terasa pendek di dalam hutan hahaha
Antara gambar-gambar yang cantik saya dapat snap guna handphone saya.. 

 .................................................................................................................
ada lagi satu yang tertinggal..
nak suruh korang teka sendri..

Dah nak bulan puasa.. Ya Allah.. cepatnya masa berlalu.. semoga semua urusan berjalan lancar.. =)
p/s : harap maklum.. semua gambar di atas tiada kena mengena dengan sesiapa yer.. sila jangan bergaduh-gaduh yer.. haish.. nape la manusia ni kuat cemburu.. menyusahkan orang.. sampai kami nak buat semua perkara kena sorok-sorok sebab nak jaga hati orang.. takpa.. yang penting kami tak kacau hidup orang da.. apa yang dilakukan semua bersebab.. jika dia baik, tak bermaksud dia nak kat kita.. =) ok..jumpa lagi..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved