Sabtu, 30 November 2013

12 di ampang - Google Blog Search

12 di ampang - Google Blog Search


LAWATAN MENGEJUT NEYMAR KE RUMAH PEMINAT <b>DI AMPANG</b>

Posted: 06 Nov 2013 03:50 PM PST

LAWATAN MENGEJUT PEMAIN BARCELONA NEYMAR KE RUMAH PEMINATNYA DI AMPANG | MUNGKIN ramai yang tidak tahu bahawa pemain terkenal Bacelona, Neymar, telah membuat kejutan dengan mengunjungi rumah salah seorang peminatnya di Ampang ketika berkunjung ke Malaysia kira-kira tiga bulan lalu.
Muhammad Syafiq Salmi menerima lawatan mengejut  Neymar, pada hari Hari Raya kedua.
Ini semua adalah sebahagian daripada pelan terperinci untuk memberi kejutan kepada Syafiq, 15, yang dianggap sebagai salah seorang pemain junior dan bakal menjadi pemain bola sepak Malaysia.
Pelajar Victoria Institution (VI) ini telah lama menjadi peminat Neymar, pemain berusia 21 tahun ini, bahkan sejak zaman beliau bersama FC Santos.
"Saya berada di dalam bilik sambil berfikir-fikir apabila saya melihat tiga buah van. Tidak sekali-kali dalam impian saya terfikir ia adalah Neymar!" kata Syafiq.
"Dia datang dan berkata, 'Di mana Syafiq?' Saya sungguh terkejut. Saya rebah! Saya telah melihat beliau di TV dan kini, di sini Neymar berada di rumah saya! Ia sukar dipercayai! Ini merupakan raya terbaik yang pernah saya sambut."

P-A-N-A-S-S-S !! ... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...



Video Neymar Jumpa Remaja <b>di Ampang</b> - KeZooM - Blogger

Posted: 06 Nov 2013 08:51 PM PST

Video Neymar Jumpa Remaja di Ampang | Di bawah merupakan video dimana Neymar, pemain bolasepak Barcelona singgah melawat seorang peminat setia beliau di kawasan perumahannya di Ampang...Selain menurunkan ilmunya Neymar turut memberikan kata perangsang buat remaja tersebut. Memang bertuah sungguh la remaja tersebut bila impian jadi realiti.

Majlis Perkahwinan <b>di</b> De Palma Hotel, <b>Ampang</b> : Amy & Rizqee <b>...</b>

Posted: 16 Nov 2013 02:57 PM PST

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh...
Petang semalam, waktu nak pergi wedding si amy , aduhai jam betul..tambah lagi dengan hujan lebat...memang lambat sampai kat sana. Huhu..alhamdulillah...sempat juga jumpa dengan beberapa orang ex-bbgs :) sonot eh !
Masa bergambar tu my friend cakap, 
Eh cepat cepat posing, kita nak masuk dalam blog ni. 
Posing lawa lawa tau kita nak masuk dalam silampuneon ni. !  
Bijak tol budak budak ni...macam tau tau dah semua cerita ada dalam silampuneon ni.hihihihik.
5.40 pagi (sekarang masuk waktu subuh)
Alhamdulillah, dan tahniah to amy and husband semoga melayari alam perkahwinan dengan bahagia hingga ke syurga, moga menjadi suami dan isteri yang soleh solehah InsyAllah :)
Walaupun dulu i left bbgs when i was form four (i had to go to smk teknik), but i still love that school no matter where i go. So, maybe not much of my friends remember my existence but i totally remember them especial my classmates.
Now berkobar kobar pulak nak buat reunion...ececeh. Ingat lagi tak reunion tahun 2011 dulu ? Sonot kan ? Nanti insyaAllah kalau takde aral kita reunion lagi ke bebeh bebeh sekalian...
Oklah chow sin chiii...jom solat subuh :)


 eh eh dondeng dondeng pun ada ? cik na dengan nur ariq iman anaqi :) anak kakak saya !huhi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads