Sabtu, 30 November 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Pengedar Shaklee Terbesar <b>Di Kajang</b> Dan Semenyih - Celikvitamin

Posted: 20 Nov 2013 07:26 AM PST

Sekiranya anda tinggal di sekitar Kajang dan Semenyih, kami ada berita baik buat anda semua! Bagi anda yang selama ini mencari pengedar Shaklee di Kajang Dan Semenyih, anda tidak perlu risau lagi kerana anda boleh walk-in atau pun beli secara cash on delivery (C.O.D) dengan wakil pengedar kami di sana iaitu Puan Salbiah Abu Salim. Puan Salbiah Abu Salim atau lebih mesra kami panggil Kak Salbiah ini berpengalaman luas kira-kira 10 tahun dalam bidang kesihatan dan kecantikan khususnya bagi para wanita di luar sana. Anda boleh menghubungi beliau dan buat temujanji untuk COD produk Shaklee dan mendapat konsultasi secara bersemuka dengan beliau.

pengedar shaklee Pengedar Shaklee Terbesar Di Kajang Dan Semenyih

Dengan bekalan stok tersedia atau 'ready stock' yang lebih dari mencukupi, anda tidak perlu khuatir lagi untuk mendapatkan produk Shaklee anda di Kajang dan Semenyih. Beliau yang membuka sebuah kedai di Billion Kajang ini juga sebenarnya sangat tertarik dengan produk Shaklee kerana menurut beliau sepanjang tempoh beliau melibatkan diri dalam bidang ini tidak pernah lagi ramai bakal pelanggan dan pelanggan tetap yang sentiasa berhubung bertanyakan beliau tentang produk Shaklee yang sentiasa 'on demand'.

Berminat? Anda boleh menghubungi beliau sekarang!

Puan Salbiah Abu Salim

Whatsapp/Call/SMS: 013 373 1790

Email: SNSS_BTY@yahoo.com.my

No. 3 Pt 16366 Jalan Semenyih

Bandar Teknologi Kajang

43500 Semenyih Selangor. 

Lain-lain yang menarik.

pixel Pengedar Shaklee Terbesar Di Kajang Dan Semenyih

~~Coretan Hati~~: Pengalaman checkup <b>di</b> KPMC <b>Kajang</b>

Posted: 07 Nov 2013 11:59 PM PST

Assalamualaikum...rasanya memang dah terlalu lama x mencoret santai kat sini..
Terlalu banyak kalau nak di ceritakan..Just beberapa kebelakangan ni sibuk menguruskan rumah 'kedua'--business Impianz Shoppe saya-->http://vithebat.blogspot.com/
Alhamdulillah usia kandungan saya dah masuk 34 minggu which is almost lagi sebulan lebih si comel ni nak berjumpa kakak dan abang dia:-) Sebelum ni saya just checkup di klinik mesra serdang @ klinik dr rohaya..Majoriti ibu2 area serdang @ UPM akan kenal siapa Dr Rohaya yang sangat lembut dan baik ni..
Untuk kelahiran ke 4 ni,Insyaallah saya dan suami memilih KPMC kajang untuk bersalin anak ke 4 ni..Sebelum ni pengalaman bersalin di hospital pantai batu pahat..So,dahade maid ni pepandaila pantang sendiri + anak yg ke 4 dah pun..buat2 pandaila kan...hehe..dah jadi ibu 6 tahun insyaallah..
Pagi ni kami ke KPMC kajang..lepas dah wat appointment siap2 minggu lepas..make sure buat appointment dulu yer..kadang dr bz ade emergency or full..Saya pilih Dr mimi..Pergi pkl 8.30 pagi masuk2 dapat giliran no 4..okla..nurse ckp doc lambat sikit sebab round patient dulu kat wad..xpela saya paham checkup kat hospital camnila kan..sama je mana2 az zahrah or an nur bangi pun..dalam pukul 10.45 baru no giliran saya di panggil..
Masuk 1st time jumpe dr Mimi..Sangat baik dan layan pun dengan baik..haha..ade ke doc layan kasar2?nama dh swasta kan?Tapi saya selesa la dgn cara dia..Dia tanya sikit sebanyak dan terus scan..Sebenarnya dekat sebulan jgk saya x g checkup lepas last 30 minggu kt klinik mesra tu..so sedikit teruja nak tgk si comel ni n takut jugak dah terlalu besar or air ketuban sikit ke..
Alhamdulillah,all goes fine..Uri elok terletak,kepala dah kat bawah..cuma tang nak tgk jantina tu,dia tutup si anu tu..so doc xle confirm 99% la..xpela,yang penting semua selamat dan sihat..Alhamdulillah..
Keluar2 hubby baya pakai KK RM 69..okla..x la terlalu mahal compare to hospital2 swasta berdekatan saya dgr ada sampai checkup rm100 lbh..
Doc pun tanya saya makan ubat ape?obimin,kalsium?saya cakap saya makan set hamil shaklee..doc puas hati dan minta saya sambung je..
Saya nak share sikitla pengalaman makan shaklee ni..Saya mula start makan shaklee lepas bersalin umair anak ketiga..masa tu ambil set penyusuan..tp lepas jadi ahli saya sambung je makan set hamil..
alhamdulillah sepanjang preggy kali ke 4 ni,saya sangat bertenaga..jarang sanagat2 kena kejang kaki or cramp tu..dulu masa mengandung sebelum ni tengah2 malam asyik kene dan banyak kali pulak tu..padahal dah makan pil kalsium dan minum susu lagi..then gigi saya cepat sangat sakit..Kali ni saya kdg terasa juga berdenyut kat gigi,tapi lepas ambil 2 biji ostematrix terus je hilang berdenyut tu..alhamdulillah..tapi cek gigi memang saya akan buat lepas bersalin ni..
Kawan2 pun tegur saya lain dari pregnancy sblm ni..n diorg pun tahu saya dealer shaklee..of course berat saya naik pun xdela tinggi sangat n yg best xde darah tinggi,kencing manis or hb rendah..alhamdulillah..semua dgn izinNya..
Saya just kongsi apa yg saya rasa..Kalau ibu-ibu kat luar nak tahu lebih lanjut pasal set kehamilan ni..boleh PM saya or ke blog vitamin saya--http://vithebat.blogspot.com/ atau boleh like page saya di Impianz Shoppe..
Insyaallah saya akan share setiap kebaikan,konsultasi cara makan dan sudah pasti harga lebih murah dan diskaun hebat untuk anda..juga tak lupa sape nak buat side income or fulltime pun boleh PM saya..sangat2la murah hanya modal RM 75 sahaja..insyaallah anda pasti puas hati dan ramai telah mencuba...
Okla,saya mohon doa dari kawan2 dan semua semoga dapatla saya lahirkan si comel ni dengan selamat dan semuanya dipermudahkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads