ads

Selasa, 27 Mei 2014

12 di bangi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Tudung, Shawl n Inner murah <b>di Bangi</b>. yey! | arnie is mine

Posted: 23 May 2014 08:25 AM PDT

Tadi.. carik TM point kat Bangi..
disebabkan ramai sgt, so kite tgk la kedai sebelah tu..
sekali masuk, macam terperanjat pun ade..

Inner magic 3 helai RM10 jek!
kite baru jek beli 5 helai, sehelai RM10.. nak nanges jek kat situ tadik.

Pastu. biase tudung labuh saiz XL, dlm RM35-RM45 yg plain.. berdagu atau tak..
Kat situ 20 hinggit sajok!
Kalau bercorak baru dlm 30 hinggit! murah sgt!

Why nk beli mahal2 sedangkan boleh beli dpt harga borong walaupun kite beli sehelai dua kan..
Brooch pun murah2.. takyah g masjid india tau..









Banyak tudung2 dlm range RM10-RM45.. RM30 ke atas, tu sume yg besar2.. standard size kebanyakkan RM10 dan RM15 jek.

Pastu adik tu cakap, harga boleh kurang lagi kalau borong. tudung minimum 10 pcs. Ambil byk, lagi byk kurangnye. Ni sape2 boleh pakat bawak member2 ramai2 atau sesuai utk berniaga..

Tapi kite mmg puas hati sbb tudung labuh, biasenye mahal. nk buat, xde masa. so bile jumpe kedai jual tudung yg boleh bg harga sama atau lebih murah dari jahit sendiri, why not beli terus je kan.. sbb kalau nk jahit sendiri pun, nk kene beli kain lagi. jahit tepi lagi. masa lagi.. ckp jela malas. dasarr. hahahha..

Shawl kite dah siap. puas hati sgt. bukan utk jual. esok tunjuk. hehhehe...alang2 buat, terus buat byk. muahhaha...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved