ads

Selasa, 27 Mei 2014

12 di sabak bernam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


My New Life: KURSUS <b>DI</b> IPN <b>SABAK BERNAM</b>

Posted: 16 Apr 2014 07:47 PM PDT

Assalamulaikum . minggu lepas berkursus di Institu Perakauanan Negara(IPN) Sabak Bernam, Selangor.

Dari Teluk intan ke IPN tu sejam je. 

4 hari. dari isnin hingga khamis.

hari ahad petang sesi daftar asraman. hani amik kunci n tinjau bilik kejap. lepas tu husband nk makan mee udang pantai BNO. hani x snap gambar kat situ. lepas tu balik. hani dtg esok pagi nya plak. tolak lepas subuh. 

Nama Kursus Perakuanan Terima /Hasil Kerjaan.

Petang isnin tu hani bawa roomate hani g pantai BNO. 

tp x dapat makan mee udang. sbb kedai tutup hari isnin. 

Cantik kan pemandangan nk waktu senja.

untuk malam pertama dkt tempat baru hani x dapat tido. pkl 1 baru tdo. mata tak ngantuk tapi kepala dah berat. 

nasib  baik bawa bunga2 untuk dijahit. x da la boring.hahahha.

NI hari kedua. Ada sesi bergambar. tu yang bergaya sket.hehehe

Sempat lagi posing dekat dalam dewan seminar. orang ttak ramai lagi x la segan.

MAkanan dia memang sedap2 belaka ye.

kawan sekursus. Aishah dari Mersing dan kak JAyangthi dari K.selangor. ni la rupe bilik nya. teramat la selesa.

Untuk malam yang kedua hani balik teluk intan. bawa aishah skali. n hani bawa ke menara condong. masa tu pun dah pkl 6 lebih.

anak2 pun dah rindu sgt kat hani. 

malam yang ke3 hani x balik. bawa mesin jahit sebagai peneman sblm tdo. hahaha. masuk mesin dalam beg besar. 

Seperti biasa. kalo kita pergi mana2 kursus mesti ada jualan kerepek. kalo di terengganu jual keropok lekor dll tempat kursus.

Siti ni jual kerepek teramat la murah. mula2 beli RM20. lepas tu jumpa dia terus tambah RM10 lagi.

Hari terakhir masa kursus ada sesi serah sijil. 

posing masa amik sijil. semua gelak sebab hani sorang je yang bergambar.hahaha.

MAka tamat la sesi kursusnya. seronok berkursus dkt sana. Terima kAsih IPN


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved