Rabu, 30 Mei 2012

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


PAPA GOMO: Demonstrasi <b>Di Puchong</b>, Gobind Singh Ahli Parlimen <b>...</b>

Posted: 30 May 2012 05:55 AM PDT

Demonstrasi bantahan penduduk Kampung Bunga Melur Batu 14 yang diadakan pada pukul 2 petang dihadapan bangunan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) petang tadi berlaku sedikit kekecohan apabila wakil penduduk berasa tersinggung dengan tindakan salah seorang yang dipercayai Ahli Majlis bercakap Read More....

Nah satu lagi cerita menarik untuk rakyat Malaysia melihat sendiri kedajalan pemimpin Pakatan Pembangkang terutama didalam negeri Selangor. Satu bukti nyata bahawa pemimpin pembangkang begitu rakus dalam merompak apa yang ada didalam negeri Selangor.

Meh layan Video dibawah ini:


Apa yang akan mereka pemimpin pakatan Selangor iaitu Kerajaan negeri akan nyatakan? Ohh dah tentu mereka akan kata ni satu lagi konspirasi UMNO mengupah sebilangan orang untuk menjatuhkan imej Kerajaan Pakatan Selangor.


Apa pun anda sebagai rakyat Malaysia boleh menilai apa yang berlaku dan fikirkan apa yang terjadi disekeliling anda. Pastikan PRU 13 nanti anda mampu berfikiran secara waras memilih kerajaan yang benar benar berkerja untuk rakyat.

Psssttt.. Gobind Singh mana? Takkan lari? Hahaha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads