Jumaat, 11 Januari 2013

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Kelab Malam Pertama <b>Di Shah Alam</b>, Voyage - Tahniah Kerajaan <b>...</b>

Posted: 06 Dec 2012 05:53 PM PST

CTS ingin mengucapkan tahniah kepada Kerajaan Pakatan Haram Selangor terutama Ahli Parlimen Shah Alam, YB Khalid Samad, yang telah memecahkan tradisi mewujudkan Kelab Malam pertama di Shah Alam!!! Bertempat di Setia Alam atau lebih khusus di Setia Avenue 2, Jalan Setia Prima S, Setia Alam, 40170 Shah Alam, Malaysia. Sekalung ucapan tahniah diucapkan. 
Shah Alam sebelum 2008, terkenal dengan bandar bercirikan keIslamannya. Jangan kata Kelab Malam, pusat snooker dan panggung wayang jangan harap dapat didirikan di bandar ini. Dengan kewujudan pemerintahan baru, Pakatan Haram telah berjaya mewujudkan bukan sahaja Kelab Malam, malah rumah-rumah tumpangan dan hotel-hotel murah yang dikhuatiri menempatkan aktiviti-aktiviti maksiat berleluasa seperti cendawan selepas hujan. 
"Grand Opening" atau pembukaan besar-besaran akan diadakan pada 12.12.2012, satu tarikh keramat bagi penduduk Shah Alam. Voyage Shah Alam di dalam laman sosial Facebook nya juga menjanjikan "Draught Beer" yang paling berpatutan dari segi harga! Adalah diharapkan Menteri Besar Selangor tidak melepaskan peluang untuk merasmikan hari bersejarah ini. Hidup PR! Hidup PR! Hidup PR!



Inilah wajah model dan emcee cantik manis yang akan menjadi peneman anda sepanjang malam, Stephanie Tan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads