ads

Ahad, 24 Mac 2013

12 di bangi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


SetiaKekalAbadi *SKA*: Mee Udang Terbaikk... <b>di</b> Bandar Baru <b>Bangi</b>

Posted: 06 Mar 2013 06:56 PM PST

minggu lepas daku tengok rancangan Makan Angin dan Warung Kita kat astro..pastu tempat yang sama dan tunjuk pulak lah Mee Udang yang ada kat kuala sepetang...tengok rancangan tu membuatkan tekak daku nak sangattt merasa Mee Udang nie, tambahan pulak tu ada udang besor nakkk..
lepas tengok rancangan Warung Kita daku siap2 ajak en hubby g cari mee udang nie sebab nak makan sangat2 rasanya..dah kecur liur dah sangat nie..puaslah en hubby meng"GOOGLE" ..cari mee udang di bangi..jumpa dan bergegas jugak petang tu daku ajak en hubby pergi...Restoran Gulai Panas Mak Tok
dan inilah hasilnya...puas hati ku dapat merasa mee udang nie...udangnya besar dan manis




pada daku yang pertama kali makan mee udang rasanya sedapp..
pada en hubby pulak yang dah beberapa kali makan kat kuala sepetang sana tu responnya ok sedap tapi semestinya tak boleh lawan ngan yang ada kat kuala sepetang tu...
ini pulak nasi goreng kampung yang en hubby order bersama telor dadar..meriah siap ada sotong lagi..

senang ajer jika ingin ke mari
cari Econsave yang terletak di Jalan Reko, Bangi..alah kat uptown tu ..masuk simpang tu dan terus..hadapan Econsave tu..jeling2 lah kedai tu berada di sebelah kanan..


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved