ads

Ahad, 24 Mac 2013

12 di klang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


headbomb: isu tembak surau <b>di klang</b>!! adakah dap terlibat <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2013 04:27 PM PST


nampak gayanya api bila disimbah dengan minyak makin menjulang maraknya, adakah kita sebagai umat Islam di Malaysia ini tidak ada satu sikap curiga, bukan kerana apa curiga yang kita rasa tergugatkah kita bila pakatan rakyat mengambil alih pemerintahan Malaysia dan dap tunjang abang besarnya, sama je dengan selangor ni.. siapa paling kuat dan big bos? dah tentu dap..

mengikut blog my massa, emel yang di hantar oleh seorang hamba Allah berkaitan perihal surau ditembak dengan senapang angin (dalam kosmo semalam), menunjukkan ada perkara tidak kena.. bahaya, bahaya, kadang-kadang dalam minda kita sebagai orang Islam, sampai bila asyik nak kena main dengan kafir ni? sampai bila?

Orang bukan Islam yang tinggal di Taman Aman Perdana (terletak di sempadan DUN Sementa dan Meru - pecahan kaum M: 50%, C: 45%, I: 5%) yang merupakan kawasan elit dan separuh elit tidak setuju dengan laungan azan subuh dari surau taman tersebut. Tindakan pertama mereka pada Januari yang lalu adalah dengan memberi amaran agar memperlahankan laungan azan pada waktu subuh namun tidak di endahkan oleh pengerusi surau tindakan seterusnya dengan menabur paku di pintu pagar masuk ke surau dan kejadian terbaru pada 18.02.2013 Isnin selepas solat magrib sebutir peluru telah di tembak hala ke surau dan menembusi dinding cermin surau dan terkena pada rehal yang di susun di dinding tersebut dan di hadapan rehal itu adalah isteri kepada bekas ketua polis negara Tun Bakri Omar dalam keadaan jemaah kelam kabut untuk melihat apa yang berlaku, satu lagi das tembakan di lepaskan dan mengenai cermin tingkap surau, selang beberapa minit di lepaskan satu lagi das tembakan dengan menggunakan peluru penabur ke arah surau tersebut.. tiada yang cedera dalam kejadian tersebut.. satu laporan polis telah di buat oleh pengerusi surau dan pihak forensik IPK Selangor telah datang untuk menyiasat kejadian tersebut. Walaupun surau tersebut mempunyai 6 unit cctv tetapi tidak dapat melihat mereka yang melakukan perkara tersebut.

ps: tu yang aku nak tanya, apakah anda tak terfikir nasib umat Islam melayu bila pakatan rakyat berkuasa? setakat nak harap pas, korang nak bangga diaorang jaga orang Islam melayu, kalimah Allah diaorang kasi jual, rumah urut bersepah diaorang zip mulut, kafir-kafir sound tepet pemimpin pas, seko dari pentabsub jadi bisu, bisu dan bisu, telur dah dipicit dan dikemam... pui

sumber my massa

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved